Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Bradley
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Maya
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Alex
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Amelia
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Alyssa
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Christopher
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Rachelle
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Demitri
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Agerid
I Need You (Relationer & Plots) Vote_lcapI Need You (Relationer & Plots) Voting_barI Need You (Relationer & Plots) Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 I Need You (Relationer & Plots)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 07:24

Tak fordi du stoppede forbi :-)
Kunne du være frisk på et plot eller en relation med undertegnede?
Så læs endelig videre, og smid en besked i denne tråd, eller i min personlige indbakke.
Ideer er altid velkomne :-)

Forholdsregler
- Grammatikken skal helst være i orden. Selvfølgelig må der være svipsere en gang imellem, men overordnet set, vil jeg gerne have at svarene (i det mindste) skal være forståelige. Punktummer og kommaer er meget, meget velsete!
- Skriv over 5 linjer. Så længe indlæggene er derover vil jeg dog sige...- Kvalitet over kvantitet :-)

Tjek min profil for info om Hazel: TRYK HER FOR PROFIL

Ideer til eventuelle relationer:
- Barndomsvenner (dette kan eventuelt være nogen der også er opvokset blandt pacifisterne, men det er ikke et krav)
- Venner/veninder: Hazel har svært ved at få venner grundet sit meget ligefremme, stædige og temperamentsfulde væsen. Derfor skal dette være nogen der kan håndtere et sludrechatol, der måske siger meget mere end hun burde.
- Arbejdsopgaver: Folk som eventuelt begår sig i kriminalitet, som hun skal bruge sine 'evner' på. Dette indbefatter, at hun skal udspørge dem og afgøre hvorvidt de fortæller sandheden eller ej (forhøringssammenhænge)
- Flirts/romance: Hun er elendig til det med kærlighed, eftersom hun er dårlig til at bibevare de fleste kontakter socialt. Hun er dog en håbløs romantiker, og kan nemt være typen der falder for den forkerte, eller måske i sidste ende - for den helt rigtige.
- Fjender: Nogle af dem hun måske har bragt sig i uføre med tidligere grundet hendes evne til at gennemskue andre, eller grundet den store mund der aldrig afholder sig selv fra at sige en tand for meget.
- Familiemedlemmer (dette skal formodentlig planlægges ret grundigt)

Eventuelt andet :-)

Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 08:07

Jeg vil meget gerne emne med dig, hvks du har lyst kunne de have en flirt...dog hvis du har lyst?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 08:45

Jeg er frisk, hvis du har noget du kan bruge Alyssa til - sig endelig til! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Gæst
Gæst




I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 18:07

Chale: En flirt kan sagtens tænkes, selvom du nok bare skal være forberedt på at Hazel vil være meget akavet i sådanne situationer. Hvordan er Chale som person? Bare så jeg ved, hvordan de kan have det med hinanden

Alyssa: Hmmm.. Jeg prøver lige at se om der er noget 'åbenlyst' jeg kan tænke mig til, men de to lyder meget forskellige. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men jeg kan ikke lige placere et specifikt plot. Det kan være at vi bare ender i en situation, hvor vi må tage et emne og se hvordan det skrider frem
Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 20:09

Mhh hans personlighed kommer meget an på situationen. Han har en tendens til at virke ret så sarkastisk, også soger han sandheden, om andre kan lide det eller ej. Dog hvis han har lyst kan han være ganske charmerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeOns Apr 30 2014, 05:43

Okay. Vi kan vel bare tage den meget som det kommer så? Jeg skulle bare lige se om der var noget der ville stride fulstændig med at de eventuelt kan få en flirt op at køre.
Tænker, at vi eventuelt kan bygge en lille relation op. Begge Hazels storebrødre er i skytsenglenes faktion og er ret overbeskyttende. Chale kan eventuelt være venner med dem (eller måske rivaler), og derfor har denne 'lillesøster' været et kæmpe no-go, og måske blot været én han har hørt om, eller kun været sammen med et par gange, mens disse brødre var i nærheden?
Jeg kaster bare en idé ud, så vi måske kan have mere at bygge ud fra, eller kan skabe lidt spænding. Sig endelig til hvis det ikke er noget for dig. Så kan vi jo bare nuppe et almindeligt emne
Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeOns Apr 30 2014, 06:57

mhh jeg kan godt lide den ide med at han er venner med hendes brødre.

hej for min skyld er der intet i vejen med lidt morskab eller drama, holder vel det hele igang. Kunne regne med at han muligvis kunne være tættere venner med den ene af hendes brødre og på den måde er vant til at se noget til hende?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeOns Apr 30 2014, 08:22

Det er jo sådan set også fint nok, whatever you say ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Gæst
Gæst




I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTors Maj 01 2014, 05:18

Chale: Ja, det er jo det sådan nogle plots gør!
Jo, han kan sagtens være venner med den ene bror. Jeg har faktisk ikke givet nogle af dem navne endnu, men måske er det heller ikke uden den største betydning nu. Jeg regner med, at hun måske altid har været lidt stille omkring hendes brødres venner, fordi hun jo er en Sanddru og altid taler alt, alt for meget - og siger de forkerte ting. Men ja - det kan jo være, at hun er blevet vant til at omgås Chale, men aldrig rigtig har snakket med ham på tomandshånd før? Så kan vi måske starte ud i en situation, hvor de tilfældigt strejfer hinanden, og se hvordan de 'fungerer' uden broderen i nærheden.

Alyssa: Hvis du får tid til at lave et emne, kan du eventuelt sende mig en PM med et link. Så vil jeg gøre det samme Altså hvis vi bare holder fast i et 'tilfældigt møde'
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTors Maj 01 2014, 08:31

Okay, jeg kan godt lave emnet :-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Gæst
Gæst




I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTors Maj 01 2014, 21:23

Super. Bare send linket når det er færdigt Så vil jeg forsøge at svare når jeg kan.
Tilbage til toppen Go down
Lauren

Lauren


Antal indlæg : 3
Job/hobbies : Hun arbejder som læge

I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitimeTors Maj 01 2014, 21:53

Jeg vil meget gerne emne med dig, hvis du har lyst kunne vi planlægge en form for familie, nu hvor de begge er vokset op hos pacifisterne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I Need You (Relationer & Plots) Empty
IndlægEmne: Sv: I Need You (Relationer & Plots)   I Need You (Relationer & Plots) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I Need You (Relationer & Plots)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Smiling or Frowning (Plots og Relationer)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: