Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Søskende søger emner <3 Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Bradley
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Maya
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Alex
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Amelia
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Alyssa
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Christopher
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Rachelle
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Demitri
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Agerid
Søskende søger emner <3 Vote_lcapSøskende søger emner <3 Voting_barSøskende søger emner <3 Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Søskende søger emner <3

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Mercie

Mercie


Antal indlæg : 2
IRL Alder : 23
Job/hobbies : Hun går i skole, men elsker hun at synge.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 08:24

Vi er tvillinger som søger nogen at emne med, er du frisk? Aluqia og Mercie Winters, døtre af lederen fra Sanddru. Begge vokset op med en barsk hånd. Piger som er anderledes, meget forskellige.

Mercie:
Mercie er en meget sky person, hun er blid og meget kærlig. Hun elsker at være sammen med sin familie og hun kan aldrig blive vred på nogen, derfor træder folk tit på hende. Mercie er en meget intelligent pige, dog er hun bare meget genert og derfor bliver hendes tanker aldrig sendt videre ud i livet.

Aluqia:
Aluqia er modsat sin søster meget kæphøj. Hun siger sin mening og er ikke bange for at støde nogen. Man kan ikke lige løbe om hjørner med Aluqia og selvom hun kun er 14 er hun altså ikke en man lige går og leger med.

Du er velkommen til at skrive hvis du vil emne med os
Tilbage til toppen Go down
Aluqia

Aluqia


Antal indlæg : 2
IRL Alder : 23
Job/hobbies : Hun holder meget af at tegne og male, det er noget der lader hende slippe af med den travle hverdag.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 08:40

Netop, vi søger emner I er altid velkomne til at skrive <3
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 09:05

Så skal jeg have to gule damer ... øh ... unge smukke kvinder i ét samlet emne eller hver for sig? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Amara

Amara


Antal indlæg : 21
Job/hobbies : Hun stjæler for at få penge til mad.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 21:37

Uhh er altid frisk på det ;-)
Tilbage til toppen Go down
Mercie

Mercie


Antal indlæg : 2
IRL Alder : 23
Job/hobbies : Hun går i skole, men elsker hun at synge.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeOns Apr 16 2014, 08:42

Åh hvor fedt at nogen skriver I må helt selv bestemme om I vil emne med os begge, eller med en enkelt. Det kommer vel an på emnets handling, pigerne er to vidt forskellige personer. Så hvad end der falder I jeres smag Dog ville det nok være smartest hvis I kontaktede min søster Aluqia, hun har langt mere tid end jeg xD
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitimeOns Apr 16 2014, 08:56

Jeg tror vi kunne få noget sjovt ud af det, hvis vi alle tre tog et emne sammen, men har i forslag til plots for to, så siger jeg heller ikke nej
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søskende søger emner <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søskende søger emner <3   Søskende søger emner <3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søskende søger emner <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger, well, alt! x3
» øhmm søger
» Søger emnemakker!
» søger! Kom friiiiisk!
» SØGER ALT! Næsten.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: