Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Bradley
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Maya
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Alex
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Amelia
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Alyssa
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Christopher
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Rachelle
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Demitri
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Agerid
New at this website. ... ;I Seaching help. Vote_lcapNew at this website. ... ;I Seaching help. Voting_barNew at this website. ... ;I Seaching help. Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 New at this website. ... ;I Seaching help.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lawrence

Lawrence


Antal indlæg : 8

New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 05:48

Hej ... alle sammen, I guess? o.o
Jeg er som sagt ny her på siden. Jeg kender ikke så forfærdeligt meget til bogen eller filmen, men jeg er interesseret i universet, og håber på at læse bogen og se filmen i fremtiden. Derfor søger jeg lidt hjælp omkring universet ... og det hele. Så det ville være dejligt hvis I kunne komme med lidt forklaringer og lidt tips omkring hele det her Divergent - ting.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: Sv: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 11:29

Velkommen til siden :-)

Jeg har hverken læst bøgerne eller set filmen, men har sjusset mig lidt frem til hvordan tingende fungere. Spørg admin, hvis du har nogle flere spørgsmål. Jeg spiller grundlæggende med at byen Chicago er isoleret fra omverdenene, er gået i forfald og styres og faktionerne. Det har indtil nu ikke givet mig nogle problemer xD
Tilbage til toppen Go down
Amelia
Admin
Amelia


Antal indlæg : 96
IRL Alder : 28
Job/hobbies : Arbejder med nykommende skytsengle under deres træningsprogram - Er teamleder for kampinstruktører og aspiranter.

New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: Sv: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 18:25

Hej Lawrence!
Først og fremmest kan du læse en masse om det hele under "Om Verdenen", hvis du stadig har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du efterfølgende skrive til mig

- Amelia
Tilbage til toppen Go down
https://divergent.danskforum.net
Lawrence

Lawrence


Antal indlæg : 8

New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: Sv: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 20:22

Bradley skrev:
Velkommen til siden :-)

Jeg har hverken læst bøgerne eller set filmen, men har sjusset mig lidt frem til hvordan tingende fungere. Spørg admin, hvis du har nogle flere spørgsmål. Jeg spiller grundlæggende med at byen Chicago er isoleret fra omverdenene, er gået i forfald og styres og faktionerne. Det har indtil nu ikke givet mig nogle problemer xD

Tak. ^.^' Haha, okay. Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der hverken har læst bøgerne eller set filmen. Så har jeg lidt mere tro på at jeg har en chance for at kunne komme lidt ind i det. ;p
Tilbage til toppen Go down
Lawrence

Lawrence


Antal indlæg : 8

New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: Sv: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 20:24

Amelia skrev:
Hej Lawrence!
Først og fremmest kan du læse en masse om det hele under "Om Verdenen", hvis du stadig har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du efterfølgende skrive til mig

- Amelia

Okay tak. Tror jeg havde overset forummet da jeg kiggede igennem. Jeg har vidst været ret sjusket fra starten af, med hensyn til at kigge efter formation i andre forummer. :}
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New at this website. ... ;I Seaching help. Empty
IndlægEmne: Sv: New at this website. ... ;I Seaching help.   New at this website. ... ;I Seaching help. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New at this website. ... ;I Seaching help.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Spørgsmål-
Gå til: