Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Let's get started! Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Let's get started! Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Let's get started! Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Let's get started! Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Let's get started! Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Let's get started! Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Let's get started! Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Let's get started! Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Let's get started! Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Bradley
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Maya
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Alex
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Amelia
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Alyssa
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Christopher
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Rachelle
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Demitri
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Agerid
Let's get started! Vote_lcapLet's get started! Voting_barLet's get started! Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Let's get started!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeOns Aug 06 2014, 08:03

Ey, People!
Godt så!
Nu synes jeg at tiden er inde til at få siden i gang! Derfor laver jeg nu et søgeemne for at få gang i nogle emner og dermed også gang i siden!

For at gøre det et kort søgeemne vælger jeg ikke at skrive om min karakter
Venner og Veninder
Det siger vel sig selv. Venner og Veninder! Amelia er allerede min bedsteveninde, men jeg mangler lidt en bedsteven

Fjender og Rivaler
Måske fra andre faktioner? Puritaner er mere end velkomne! Folk fra min egen faktion kan også blive interessant

Flirts og Gamle Flammer
Det siger også sig selv. Jeg lover dog ikke at en flirt bliver til et forhold

Aspiranter og Soldater
Da jeg er teamleder for patruljer på og ved muren, kunne det være fedt med nogle ansatte! Jeg er også kampleder for aspiranter der har skiftet faktion. Så det er også noget. En tidligere aspirant måske?

Det var vidst det!
Har du selv idéer til et plot eller noget så er de velkomne!

Rachelle Arik Everhardt
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 03:01

Tror faktisk vi har haft et emne før, men skal vi ikke tage et nyt?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 06:59

Jo da! Det gamle emne var vidst også med Piper
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 08:14

Jeg er da frisk på at tråde lidt, ved ikke helt hvad du kan bruge mig til, men jeg er frisk på lidt af det hele xD
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 08:21

Ved heller ikke hvor du kan komme ind henne... Er nærmest slet ikke ude af Skytsenglenes afdeling xD
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 08:25

Altså, Alex var skytsengel, indtil hun blev smidt ud.. kunne det hjælpe på noget? xD
Hun skiftede derover fordi hendes meget gode ven, Matthew, skytsenglernes nuværende leder, beskyttede hende som lille, og derfor ville hun godt være en del af det, men efter en misforståelse mellem hende og en kampinstruktør, som er blevet fyret senere hen, blev hun smidt på gaden og har derefter levet som faktionsløs, du kan læse mere under min profil hvis du lyster :3
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 08:32

Hm, det ved jeg ikke. Så de har kun "kendt" hinanden i et år eller noget? Kan bare ikke finde en connection xD
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 20:06

Rachelle skrev:
Jo da! Det gamle emne var vidst også med Piper

Skal vi noget med et plot eller skal vi bare starte og så rable af os?
Tilbage til toppen Go down
Luna
Teamleder
Luna


Antal indlæg : 6
IRL Alder : 28
Job/hobbies : Teamleder for diplomati

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeTors Aug 07 2014, 22:48

Hvis du kan bruge Luna til noget, så er jeg frisk!
Jeg kan se, at Rachelle og Luna har samme alder, så de kan have kendt hinanden inden de skiftede til deres nuværende faktioner.
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeFre Aug 08 2014, 05:24

Altså i vores tidligere emne skyder Piper mig vidst i låret eller noget. Vi kan godt spille videre derfra hvis du vil?

Hey Luna! Rachelle er tidligere Puritaner og Luna er vidst tidligere Skytsengel... Hvad tænker du? ^^
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeFre Aug 08 2014, 05:52

Det kan jeg godt nok ikke huske o.O
Men, vi kan sige at hun er sendt ind på 'hospitalet' hvor Bradley møder hende, fordi han ikke forstår hvorfor hun ikke kan træne de nye?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeFre Aug 08 2014, 06:00

Okay så. Kan du lave emnet? xD
Tilbage til toppen Go down
Luna
Teamleder
Luna


Antal indlæg : 6
IRL Alder : 28
Job/hobbies : Teamleder for diplomati

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeFre Aug 08 2014, 06:48

Som sagt har de samme alder, så det er muligt for dem, at have kendt hinanden allerede inden de skiftede faktion. I forbindelse med sit arbejde kommer Luna ligeledes i de andre faktioner. Så der vil de også kunne støde ind i hinanden - fik lige set, at du har skrevet, at Rachelle ikke rigtig kommer udenfor Skytsenglene. Som jeg ser det, kan de både være venner eller fjender.
Hvad tænker du? ^^
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitimeFre Aug 08 2014, 07:56

Jeg tænker fjender. Hvad med dig?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's get started! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get started!   Let's get started! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's get started!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: