Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
crosswell school of magic Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
crosswell school of magic Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
crosswell school of magic Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
crosswell school of magic Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
crosswell school of magic Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
crosswell school of magic Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
crosswell school of magic Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
crosswell school of magic Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
crosswell school of magic Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Bradley
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Maya
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Alex
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Amelia
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Alyssa
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Christopher
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Rachelle
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Demitri
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Agerid
crosswell school of magic Vote_lcapcrosswell school of magic Voting_barcrosswell school of magic Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 crosswell school of magic

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bailter

Bailter


Antal indlæg : 7
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Han arbejder som detektiv

crosswell school of magic Empty
IndlægEmne: crosswell school of magic   crosswell school of magic Icon_minitimeMan Dec 16 2013, 05:21

yo alle sammen

der er en ny side der er poppet frem på overfladen, der hedder Crosswell, vent jeg finder lige teksten frem *finder det frem og går over i en epic fortæller stemme*

William Crosswell var en ældre troldmand, af de kraftigste kræfter. Så kraftige at han ikke kunne styre sine magiske evner.
En nat druknede han en by, satte ild til et land, kvælte et kongerige med slyngplanter, og blæste en verden omkuld. Derfra måtte han videregive sine evner. Det var for farligt at have sådanne egenskaber én enkelt mand, så han videregav dem til hans to sønder, og to døtre.
Den første søn fik evnen til at kontrollere over vand, den anden søn til til ild. Den første datter kunne herske over jorden, og den sidste fik luft.
Crosswell -børnene havde fået tildelt hver deres evne. Længe gjorde de brug af deres henrykte kræfter, men en dag gik det galt for dem alle; en druknet by, et land i ildebrand, et kvalt kongerige og en verden blæst omkuld.
Derfor besluttede de at åbne en kostskole for deres børn og deres børn. Crosswell skulle være stedet for magiske børn med evnen til at kontrollere enten vand, ild, jord eller luft, så de kunne lære at beherske deres kræfter.

jeg håber at i kommer og besøger den for den har masser af potentiale

jeg må ikke sende links så i bliver bare nød til at google ;D
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Leder
Matthew


Antal indlæg : 38
IRL Alder : 29
Job/hobbies : Leder af Skytsenglene.

crosswell school of magic Empty
IndlægEmne: Sv: crosswell school of magic   crosswell school of magic Icon_minitimeMan Dec 16 2013, 09:27

Tilbage til toppen Go down
Bailter

Bailter


Antal indlæg : 7
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Han arbejder som detektiv

crosswell school of magic Empty
IndlægEmne: Sv: crosswell school of magic   crosswell school of magic Icon_minitimeMan Dec 16 2013, 11:20

ja den er under ombygning i øje blikket

tekniske fejl og så vidre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





crosswell school of magic Empty
IndlægEmne: Sv: crosswell school of magic   crosswell school of magic Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
crosswell school of magic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Reklamer-
Gå til: