Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Bradley
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Maya
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Alex
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Amelia
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Alyssa
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Christopher
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Rachelle
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Demitri
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Agerid
I want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_lcapI want something to do [Plot/relationssøgning] Voting_barI want something to do [Plot/relationssøgning] Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 I want something to do [Plot/relationssøgning]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cora

Cora


Antal indlæg : 13
Job/hobbies : Hun arbejder som sandhedskontrollør

I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeLør Maj 03 2014, 09:01

Hallo my fellow players!
I want something to do [Plot/relationssøgning] Tumblr_inline_n3vln0XJgt1ru5dqv

Jo landet ligger englelig at jeg direkte r*vkeder mig, og det er virkelig ikke ting som jeg bryder mig om, men ja så tænkte jeg hvorfor ikke sætte en søgning igang. Jeg er relativ kendt inde for RPG universet, så frygt endelig ikke fra dette. Jeg har samtidig heller ikke de største krav, dog få. Jeg ser rigtig gerne at dem jeg emner med kan skriver over 150-200 ord, jeg siger ikke der skal skrives en roman, det kan ske fra min side. Mener blot at det er rart at have en masse beskrivelser med, fra min side af giver det kun mere inspiration og det fører jo til flere indlæg. Den anden ting jeg ser sker er, at stavning er i orden. Det skal være læseligt, jeg mener ikke i skal skrive perfekt, men så vidt muligt kunne det grammatiske, bøjninger og hvordan man staver til det ene og det andet.


I want something to do [Plot/relationssøgning] Tumblr_m7ur0f1pWF1rnjqpi

About the girl

Cora er født Skytsengel [Dauntless] men valgte så at skifte over til De sanddru [Candor] da hun fik det endelige valg.

Hun er en 23-årig kvinde, med aner fra Skotland og i hendes familie har de holdt dialekten ved, så dette har resulteret i at hun taler med en stærk skotsk accent.

Cora er en af de mange De sanddru som vælger sandheden over så meget andet.

Hun har en eller anden mærkelig ting for mange ringe, på trods af at hun går fint klædt, ses hun altid med flere ringe på fingrene.

Hun er en fri kvinde, men dog er hun også ganske romantisk anlagt. Når det gælder kærlighed, er hun vild med små enkelte ting, noget der kommer fra hjertet.

Personligt kan hun være ligeså blid som hun kan være hård, samt hvis tiden viser sig til det, er hun ikke bange for at få fingrene beskidte.

Hun har seriøse tillids problemer, men stoler hun først
på en, er hun loyal til det sidste.

Hun tager sit job seriøst og vil ikke finde sig i mangel på respekt, samt arbejdslysthed.

Hun har ikke meget kontakt med sin familie, men har et ønske om at se dem igen


I want something to do [Plot/relationssøgning] Tumblr_lyfg7k2WzX1r9l2m2o1_r1_500

About the searching

Familie, jeg søger en eller anden form for familie. Helst gerne nogle der var født Skytsengle, om de så valgte at skifte senere hen er op til den enkelte person, men alt i alt en eller anden form for familie. Det kan evt. være en form for søster, såfremt bror eller andet.

Bekendte/Venner/Veninder, hvem kan ikke bruge en veninde eller to, om ikke andet en ven. Cora er en pige der ikke lader faktion skille fra gode venskaber, selvfølgelig føler hun sig mere i et med en fra samme faktion som hende selv. Dette afholder hende dog ikke fra at blive venner med en fra et anden faktion [i denne kan man blive en tættere ven, dog skal kemien være der]

Barndomsvenner, Et par venner fra skytsenglene, nogle som evt. er blevet vrede over hendes valg, eller om ikke andet selv har valgt at skifte faktion. I denne relation, kan man også sige at de er på kanten til at blive bedstevenner/veninder, dog vil jeg gerne se hvordan vi emner sammen

Flirts evt. kærlighedsforhold, jeg vil ikke sætte et forhold op med det samme. Det skal være ægte og komme ud af et par emner vi har. Dog vil dette evt. være en flirt der tager skridtet videre eller også en tidligere flirt...hun er ikke kræsen når det gælder kærlighed, da hun mener det er noget der kommer fra hjertet og ikke hjernen.

Bofælle, Hun elsker ideen om at bo sammen med nogle, så helst en De sanddru, som hun kan bo sammen med. De behøver ikke direkte kunne lide hinanden, men det er da rart med en at snakke med. De kunne evt. starte ud som bekendte og som tiden går kan man jo se hvor det hele føre hen.

Andre ideer. Jeg er åben for evt. ideer som i selv skulle have, bare kom med dem, jeg er åben :3


I want something to do [Plot/relationssøgning] Tumblr_m92z0tpi1y1rn5a30o2_250

About the relationships


I want something to do [Plot/relationssøgning] Tumblr_m7um4cRaUG1rnjqpi
Det var vidst det hele, send evt. en PM eller skriv et indlæg hvis i er interesseret. Glæder mig til at høre fra jer
Tilbage til toppen Go down
Luna
Teamleder
Luna


Antal indlæg : 6
IRL Alder : 28
Job/hobbies : Teamleder for diplomati

I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeFre Jun 13 2014, 07:38

Well, stiller Luna til rådighed. Siden de begge oprindeligt er fra Skytsenglene og siden er skiftet til Sanddru, ville en form for relation være oplagt :b
Tilbage til toppen Go down
Cora

Cora


Antal indlæg : 13
Job/hobbies : Hun arbejder som sandhedskontrollør

I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeMan Aug 25 2014, 09:12

jeg undskylder mit sene svar, men jo jeg vil meget gerne emne med dig. Hvad har du i tankerne angående en relation?
Tilbage til toppen Go down
Luna
Teamleder
Luna


Antal indlæg : 6
IRL Alder : 28
Job/hobbies : Teamleder for diplomati

I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeOns Aug 27 2014, 06:18

Måske noget barndomsven? De er begge fra Skytsenglene, og siden hen skiftet til Sanddru. Cora er godt nok tre år ældre end Luna, men Cora har samme alder som en af Lunas brødre - de kan evt. kende hinanden gennem ham.
Hvad har du i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Cora

Cora


Antal indlæg : 13
Job/hobbies : Hun arbejder som sandhedskontrollør

I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitimeTirs Sep 02 2014, 06:38

Sure, det lyder som en god ide
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I want something to do [Plot/relationssøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: I want something to do [Plot/relationssøgning]   I want something to do [Plot/relationssøgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I want something to do [Plot/relationssøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: