Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Bradley
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Maya
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Alex
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Amelia
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Alyssa
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Christopher
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Rachelle
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Demitri
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Agerid
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_lcapSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Voting_barSearching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]

Go down 
+2
Bradley
Christopher
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 10:43

Hello all your beautiful creatures.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Tumblr_m3pytlSnI71r7ifqv

Ja jeg har englelig været på siden et stykke tid nu, men kunne ikke rigtig finde ud af det med min gamle karakter...you know their was nothing. Så jeg skiftede hende ud med ham her, Mr. Morgenstern. Nu hvor jeg har bygget ham nogenlunde godt op, vil jeg så begynde at søge emner, for jeg har seriøst brug for nogle. Lige nu er kedsomheden bare ved at bygge op, og er der noget jeg bare ikke kan klarer, så er det kedsomhed. Jeg har ingen andre krav, end jeg rigtig gerne ser dem jeg emner med kan skrive over 100 ord, samt i hvert fald sætte komma og punktum, samt stave ordenligt.

The charming fellow

- Han er en 25-årige Intelligentsia, dog tidligere skytsengel, men han drobbede den faktion da han ikke er en stor fan af skydevåben.
- Han er udtrolig god med en pistol, på trods af at han ikke er glade for dem. Som barn blev han trænet i at skyde helt perfekt med pistoler, men ser ikke rigtig dette som noget han kan bruge i dag.
- Han vil selv beskrive sig selv som charmerende og mystisk, dog har han en helt anden side af sig, når først man lære ham at kende.
- Han er hvad man i daglig tale kan kalde en svindler. Han er en utrolig kunstner, og bruger derfor dette talent til at forfalske op til flere ting, dog uden at blive fanget.
- Han har mange "ansigter", hvilket kan forstås på den måde at han er en seriøs indviklet mand, som nok ikke engang kan forstå sig selv. Man kan ofte aldrig rigtig vide hvor man har ham, for hans humør har det med at skifte hurtigere end man skulle tro.
- Han har ingen kontakt med sin familie efter eget ønske, for ham er den englelig intet værd, noget han meget sjælden kommer ind på.
- Han er ikke typen der snakker meget om sig selv, han mener det opretholder det mystiske.
- Han er biseksuel og man kan sige han vil nærmest gå i seng med alt der har en puls. Dog når han endelig møder den rette kan han være ret så romantisk anlagt, indtil da har han intet imod at gå i seng med ret så mange.


Searching

- Flirt/Noget mere, Jeg søger specifik en der kan "tæmme ham" en der kan gøre at han måske er lidt mere rolig når det gælder det seksuelle, for indtil videre er han bare den der hellere end gerne ville gå i seng med alle og enhver. Så denne person skal helst være en der godt kan spille lidt kostbar, dog uden rigtig at få ham til at give op. En der snarer kan fange hans nysgerrighed og lysten til at kæmpe for vedkommendes opmærksomhed. Altså jeg vil ikke sætte op at de skal være sammen efter første emne, muligvis hvis vi kan se om der er en tiltrækning mellem hver karakter, kan vi se om det skal fortsætte. Ellers er dette nok bare et plaine flirt/one night stand, med mulighed for at der kan ske noget mere.
- Familie, Han taler muligvis ikke meget med sin familie, men der kan jo altid være familie man ikke kender til. Jeg er englelig åben for det hele. De behøver ikke nødvendigvis at være fra samme faktion, men kan jo være fætter/kusine, eller en der er blevet bortadopteret...jeg er skam åben for det hele.
- En rigtig ven, ofte vil han flirte med stort set alle, indtil den dag hvor han slår sig ned og går til ro med blot en person ved sin side. Dog indtil da flirter uden samvittighed til højre og venstre. Men denne ven, vil nok være en han virkelig ikke flirter med, det vil være en der er i hvad man kan kalde "the safe zone" da han nok for længst har friends zonet dem og derfor ikke gør noget forsøg på dem. Dette vil nok være de venner han ville komme til hvis han selv har problemer, så det skal også være nogen der er åbne og ikke dømmer...for den mand laver mange ikke så gode ting, hvis man skal se fint på det.
- Andet, ja lige nu er jeg sådan en smule halv træt, så jeg kan ikke rigtig komme på mere...evt. hvis i har nogle ideer kom endelig med dem


Relationer

- Cara - Lillesøster


Sidst rettet af Christopher Ons Apr 23 2014, 09:50, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:01

Hey! Jeg er frisk på et emne og har faktisk også en idé til et plot (ganske stolt af sig selv) xD
Jeg går ud fra at Christian skiftede faktion da han var seksten og skulle op til prøven. Er det ikke tilfælde, dur min idé måske ikke, men passer det, lyder min idé som følgende.

Da de begge var i skytsengel faktionen, var de bedste venner som var de søskende (grundet deres aldersforskel). Bradley syntes Christian var den mest fantastiske ven i hele verden og selvfølgelig skulle de gå af livets vej sammen, stod det til ham. At Christian så ikke valgte at blive skytsengel gjorde Bradley ganske sur og fornærmet og han blev derfra opsat på at han skulle i hvert fald være en skytsengel. Den bedste og stærkeste, for så skulle han vise Christian hvordan en 'rigtig' mand ikke bare flygter fra sin faktion.
Så tænker jeg at emnet skal udspille sig hvor de så igen mødes, uden at have mødtes årene imellem, hvor Bradley har travlt med at vise hvad denne såkaldte 'rigtige' mand er for en størrelse og hvad Christian så gør, er jo op til dig. Eventuelt bevise at man godt kan være 'rigtig' mand uden at være halvskydegal og alt det som Bradley nu en gang repræsentere.

Jeg håber du forstår hvad jeg mener - og ellers skal jeg prøve at skrive det mere forståeligt.

Uanset om plottet kan bruges eller ej, er jeg i hvert fald frisk på et emne
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:06

jamen det er da fint. Har dog en kommentar, det er Christopher, not Christian

Ellers er den et fint plot, jeg kan godt lide ideen med at Bradley mener han skal vise at han er en mand. Englelig i dette tilfælde ville Chris bare havde været ligeglad, han kan jo ikke fortælle hvad differentiationen af en mand er alligevel. Da det for ham er noget der er op til den enkelte person. Jeg ville kunne forestille mig han på samme tid, ikke ville vide hvordan han vil skulle håndtere hele det med så at se Bradley igen, evt. hvis de havde et bror forhold, baseret på at Bradley så Chris som en storebror for ham.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:09

Detalje! xD
Ja, det var min tanke med brødre forholdet.

Vil du starte?
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:10

jo selvfølgelig, bare kom med et sted
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:11

Hej Christopher, (meget charmerende gif btw xD)

Jeg vil sige, at jeg opfylder dine krav, og med hensyn til, hvor meget, jeg skriver, så plejer jeg at skrive mere end 100 ord; du kan for eksempel kigge på mine emner, hvis det var noget.
Jeg ved ikke helt, hvad Zoey ville høre ind under, men det ville enten være andet, flirt eller en rigtig ven; familien har jeg ikke rigtig åben, da jeg planlagt hele min families baggrund.
Men sig til, hvis du tror, du kan bruge hende; jeg ville elske at emne med dig (:
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:13

Jamen jeg takker og bukker

det er da dejligt at høre, nej nej jeg stoler skam på dig og tror dine ord
en flirt er for mig fin nok, da de samtidig er fra samme faktion gør det jo bare det hele nemmere ved deres første møde.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:14

Christopher skrev:
jo selvfølgelig, bare kom med et sted

Jamen ... Graven!
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:15

mhh okay, finder på noget og sender en PM med linket
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:23

xD

Hvis det virker for dig, virker det også for mig ^^' Ja, lige præcis. Har du nogen idéer til, hvor det skal være? (:
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:26

det behøver det skam ikke at være, blot en ide ^^

jeg kunne vel forestille mig at det kunne være parken. Hun er ude og gøre hvad hun end har lyst til, han er godt i gang med at male sit næste værk også falder de i snak?...det er tamt i know, men nok det eneste jeg lige kunne komme op med
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:32

Heh, det lyder helt fint til mig; jeg har i hvert fald ikke en bedre idé, så jeg ser ikke nogen grund til at ændre den ^^
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 11:34

perfekt, gider du evt. lave det?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 19:00

Ja, når jeg får adgang til en computer xD
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 20:59

Hey Christopher!
Synes, at din karakter lyder meget spændende, ved dog ikke helt hvad du kan bruge min egen til, andet end ven eller flirt, dog skal det lige siges, at der skal meget til før Alex går ind og flirter med en anden, hun er meget kølig når det gælder nye personer, du kan eventuelt læse min profil, hvis du vil vide mere om dét.
Mener sagtens, at jeg kan udfylde dine krav med over 100 og stavningen, du kan tjekke nogle af mine andre emner, hvis det er xD
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 23:52

Zoey :: Perfekt :3

Alex :: Mhh det er jo et godt spørgsmål, jeg er faktisk fuldkommen blank, normal er han en smule "racistisk" omkring de faktionsløse, men hun kan vel vise ham at han er forkert i de tanker...pas jeg er fuldkommen blank
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:27

Hey Chris!

Jeg er frisk på et emne og mulig relation, bare sig hvad du mangler og vi finder ud af noget.

- Hilse Cara
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:29

jamen jeg er da meget interesseret kæreste :3
har du en ide til hvilken relation du kunne være interesseret i?
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:31

Jeg ved det ikke helt, men jeg mangler lidt noget familie til Cara, så måske kunne de være noget al a bror/søster eller fætter/kusine?
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:32

jeg har intet imod bror søster

kunne forestille mig, hvis du har lyst at de kunne være ret så tætte på hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:33

Cool
Det lyder som en rigtig god ide! Jeg sender lige en PM til dig, så finder vi ud af mere, si? xD
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 00:34

si, det gør du bare
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 01:17

Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 01:23

super duper :3
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 08:48

Christopher skrev:
Alex :: Mhh det er jo et godt spørgsmål, jeg er faktisk fuldkommen blank, normal er han en smule "racistisk" omkring de faktionsløse, men hun kan vel vise ham at han er forkert i de tanker...pas jeg er fuldkommen blank
Hun behøver jo ikke at sige, at hun er faktionsløs lige med det samme, så det kan være, at de kommer nogenlunde godt ud af det med hinanden og så finder han ud af det og bliver sur/såret eller noget xD Men hvem laver og hvor? :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Empty
IndlægEmne: Sv: Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]   Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I want something to do [Plot/relationssøgning]
» Emne/relationssøgning
» Emne søgende Pacifist!
» I wanna search too! (relation/emne søgning)
» The Black Market ☼ Nathaniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: