Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Bradley
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Maya
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Alex
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Amelia
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Alyssa
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Christopher
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Rachelle
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Demitri
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Agerid
give me some topics [emnesøgning] Vote_lcapgive me some topics [emnesøgning] Voting_bargive me some topics [emnesøgning] Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 give me some topics [emnesøgning]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 03:01

Hej alle sammen

Som i nok har været så kloge at gætte ud fra min ellers så kreative overskrift, så søger jeg gerne emner og endda relationer. I øjeblikket keder jeg mig helt ufattelig meget, så nogle emner er vel altid dejligt at have fat i. Jeg har ikke de største krav, dog ser jeg helst at man kan skrive over 100 ord. Jeg siger ikke man skal skrive en roman, men bare et eller andet man kan give et svar på. Jeg kan selv til tider være langsom om at svarer, så hvis der er gået en uge efter mit sidste svar, så skriv lige en PM. På samme tid kan jeg også selv være en smule utålmodig, så hvis der går over en uge, vil der da være dejligt at få en PM om hvorfor man ikke kan svarer ^^

Vedrørende Cain

Cain kommer fra en familie, der var relativt højt op i hierarkiet, så det kom som en overraskelse da aviserne skrev at Elizabeth og John Avery var døde, begge af hjertestop. Dog er sandheden at de begge var Divergents og derfor døde. Cain har en tvillinge søster ved navn Serenity [oprindeligt kaldt Abel] som overværgede forældrenes død fra skjul, dette har gjort hende lidt... forkert i hoved.
Som person er Cain en smule hård, han har lært at man ikke altid kan stole på alle og enhver. Dog som skytsengel er han stærk, han beskytter dem der ikke selv kan beskytte sig. Han arbejder i øjeblikket som tatovør, men søger arbejde mod højere stillinger. Af dem han holder af, bliver han ofte beskrevet som lettere arrogant, loyal, drillende og af og til irriterende.
Overfor dem han ikke kender, kan han virke fjern, han taler ikke til andre, medmindre det er højst nødvendig, eller de gør tegn til at skulle tale med ham. Han er lettere hævngerrig, og har mangel på tillid til mange. Er man blevet hans ven, og derefter røvrender ham, ja så er man fucked. Han har heller ikke jordens kønneste sprog, ofte kan man sige at han bander meget


Søger

Jeg søger englelig godt vel det hele til ham, dog nogle hoved ting

  • En flirt

Cain har problemer med tillid og at finde tid til kærlighed er heller ikke noget han sætter som sit højeste. Dog afholder dette ham ikke fra at have en flirt. Jeg vil ikke sætte det op som en kæreste, da det er et for stort plot, som man dog kan arbejde sig mod, så hvis kemien er til det, kan vi jo se hvad der sker

  • Familie

Han har i forvejen allerede en søster, men andet fjern familie, som evt. en kusine eller fætter kunne man da altid få plads til

  • Bekendte/Venner

Han har i forvejen ikke mange venner, så nogle flere kunne da godt gøre godt, dog med de tillids problemer som han har, ville det være svært for ham at fortælle folk sine hemmeligheder. Som tidlligere sag, kan man jo se om kemien er til noget og hvorvidt det skal have lov til at udvikle sig

ellers har jeg ikke rigtig noget, så kom om ikke andet selv med nogle ideer. Kun fantasien sætter grænsen ^^
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 03:21

Jeg melder mig gerne ^^
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:15

Jamen perfekt, har du en ide til et plot?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:32

Ikke lige nu, nej. Hvad med dig?
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:42

Mhh, jeg er åben for alt, jeg har jo selv skrevet ideer øverst oppe, så hvad har du lyst til?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:48

Venner lyder fint i mine øre. Hvor længe har vi kendt hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:53

Mhh kan vi da gpdt sige, hvad var hun da hun blev født? Om de evt, kunne kende hinanden fra barnsben
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 04:57

Hun var puritaner ^^
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:12

Mhh okay, dengang hans forældre levede var de relativ vigtige, så han rejste ofte rundt med sin familie, om ikke andet kunne hans familie og hendes være gode venner og derved har de kendt hinanden fra barnsben?

Og hvis du har lyst til at køre den længere ud...og dette er kun en ide. Kunne deres forældre havde arrangeret et ægteskab mellem dem, som så blev brudt da hans forældre blev myrdet...eller?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:18

Det hele lyder meget fint det hele. Jeg er frisk ^^ Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:20

Gider du, er i øjeblikket over mobillen og venter på toget

Men jeg tænker at deres venskab er så tæt, at de kender til mange af hinandens hemmeligheder?
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:24

Det kan jeg sagtens

Det er jeg med på. Så han ved altså at hun er Divergent? Og hvad ved hun om ham?
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:26

Ja det vil jeg da mene, hvis de har kendt hinanden så længe.

Hun vil så kende til hans ødelagte søster og sandheden om hans forældres død, at de blev myrdet og ikke døde af hjertestop som aviserne skrev
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:35

Okay så. Hvor vil du have at jeg skal oprette emnet? ^^
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:37

Du bestemmer darling
Tilbage til toppen Go down
Rachelle
Admin og Teamleder
Rachelle


Antal indlæg : 64
Job/hobbies : Teamleder for patruljer ved og på muren og Kampinstruktør for "skifterne"

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:46

Så bliver det spisesalen
Tilbage til toppen Go down
Cain
Teamleder
Cain


Antal indlæg : 32
Job/hobbies : Han er leder byens Sikkerhedsstyrke

give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitimeMan Apr 14 2014, 05:51

Super
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





give me some topics [emnesøgning] Empty
IndlægEmne: Sv: give me some topics [emnesøgning]   give me some topics [emnesøgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
give me some topics [emnesøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's get some topics flowing!
» Give me Everything! - Søgning
» Emnesøgning til dig fra mig
» Emnesøgning - Big time!
» Wanna know my secret? ~ Emnesøgning!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: