Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Let's get some topics flowing! Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Bradley
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Maya
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Alex
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Amelia
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Alyssa
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Christopher
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Rachelle
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Demitri
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Agerid
Let's get some topics flowing! Vote_lcapLet's get some topics flowing! Voting_barLet's get some topics flowing! Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Let's get some topics flowing!

Go down 
+4
Alyssa
Nathaniel
Zoey
Demitri
8 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 02:56

Jamen halløj med dig!

Som du nok allerede har regnet ud, så søger jeg plots og emner! Og selvfølgelig en relation eller mange flere :]

Men, der er krav!

Nu må du endelig ikke blive skræmt! ;]

- Længde, 5 linjer mindst. Det er virkelig svært at finde kreativitet til et svar, når man ikke har noget at, tja, svare på. Så det er vigtigt! ^^

- Stavning, forståeligt. Jeg skulle meget gerne kunne forstå hvad det er du skriver, så stavning er også vigtigt! :]

- Tid, skynd nu ikke på mig. Bryder mig ikke om det, da et emne jo skal være sjovt. Hvis jeg bliver tvunget er det ikke så rart at svare mere :/

Det var vel ikke så slemt! Håber da at du stadig har lyst til at emne!


Her kommer de overordnede plots;

- Venner

Det siger vel sig selv. En masse venner! ^^

- Fjender

De er ikke helt så vigtige, men hvorfor ikke?

- En flirt eller flere

Da jeg er en meget charmerende person af natur, er flere flirts helt okay med mig

- Barndomsvenner

Jeg er opvokset hos Skytsenglene så en barndomsven eller flere er helt fint med mig, da jeg rejser meget pga mit job. Men er man skiftling, som jeg, er det perfekt! ^^

- Kollegaer

Nu arbejder jeg, som Politiker og Underleder, for Intelligentsia. Derfor har jeg sikkert mange kollegaer!

Familie

Lidt familie ville være fint. Dog har jeg allerede James, som fætter og Amelia, som kusine :]

- Én som jeg kan være broderlig over

Da jeg er et beskyttende menneske, ønsker jeg et plot, (helst med en lille pige eller dreng) hvor jeg beskytter vedkommende. Dog kræver det lidt at han eller hun er fra Intelligentsia. Kan sagtens beskytte folk fra andre faktioner, da jeg er meget omkring, men så ses vi heller ikke tit. Men de gør vel også forholdet mere specielt. Det er op til dig ^^

Grunden til at jeg ikke søger en kæreste er fordi, at jeg ikke vil have et aftalt forhold. Vil meget hellere have et forhold baseret på noget ægte :]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:23

Jeg er interesseret og kan godt opfylde dine krav! :-)
Så hvis du lyster er jeg frisk!
Tessa passer nok bedst som ven eller flirt. Så det er op til dig!
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:24

Haha! Jeg er frisk! ^^
En ven lyder helt fint i mine ører. Så jeg regner med at de allerede kender hinanden? :]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:26

Jo det kan vi godt sige! Hun har jo også skiftet faktion fra intelligentsia så det kunne evt. være der igennem?
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:27

Demitri er opvokset hos Skytsenglene, så det kan vel ikke rigtig lade sig gøre :/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:28

Det var bare deres aldersforskel jeg tænkte på :-) Så kunne de vel have mødtes da han skiftede? ved ikke om det giver mening
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:30

Så I to år har de kendt hinanden. Hvordan lærte de hinanden at kende? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:48

Sender lige en besked! Så spammer vi ikke alle andre :-)
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:50

Okay! ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:55

Jeg ved ikke helt, hvad Zoey ville passe ind under; men eftersom hun kommer fra de Sanddru barndomsven i hvert fald udelukket. Familie har jeg på plads, så den duer heller ikke.
Så enten ven, fjende eller flirt; jeg ved ikke helt, hvad du helst vil af dem xD
Men det er i hvert fald meget sandsynligt, at de kender hinanden, da hun jo arbejder som teamleder og han som underleder.
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 03:58

En flirt eller ven er fint med mig. Måske en meget tæt ven, da de jo arbejde meget sammen? Han har jo trods alt ansat hende, så måske det er pga et allerede tæt venskab? ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:01

Det lyder som en god idé xD Ja, det kan det sagtens. Skal deres venskab have en eller anden baggrundshistorie, som vi kan spille på?
For eksempel, kunne de jo have startet med at flirte med hinanden, men da det ikke gik, kunne de begynde at udvikle et venskab?


Sidst rettet af Zoey Tirs Apr 22 2014, 04:05, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:03

Ja, det er fint! Måske en af dem stadig har blandede følelser?
Men noget andet er hvor emnet skal være og hvem der laver! ;]
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:09

Det kunne sagtens være; Zoey kunne sikkert stadig have nogle følelser for ham et eller andet sted, som hun prøver at skjule xD

Ahah, ja, det er jo lige det :I Kunne jeg overtale dig til at lave - bare fordi jeg er forfærdelig til at åbne emne. Emnet kunne måske være i Hovedbygningen, eller i lejlighederne?
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:21

Og det samme ville Demitri nok også have xD
Jeg er skam ligeså dårlig, men jeg gør det gerne ^^
Hovedbygningerne. Måske hun vil snakke om noget ang. serummer? ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:29

Fantastisk, takker - jeg orker nemlig ingenting lige nu (;
Det lyder meget sandsynligt, da jeg faktisk har spillet på, at hun og nogen andre er ved at udvikle nogle nye serummer ^^
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:31

Din dovne pige ;]
Fedt! Så hun kunne få dem godkendt hos mig? ^^


Sidst rettet af Demitri Tirs Apr 22 2014, 04:31, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:31

Jeg ved ikke om du kan få plads til Lotus i Dimitris liv et eller andet sted, men siden hun oprindeligt er fra Intelligentsia, kunne de eventuelt have mødt hinanden før? Hvis Lotus er 19 og Dimitri er 25 har vi vel en 6 år, hvor de begge har været en del af Intelligentsia. Måske kan jeg udfylde nogle af dine beskyttende behov? Lotus var altid i problemer da hun var en del af Intelligentsia, så det kan være, Dimitri tog hende under sine vinger og prøvede at få hende på rette kurs igen? ^^
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:33

I regret nothing! (;

Nemlig, det var lige præcis det, jeg tænkte!
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:35

Helt klart, Lotus, det lyder fantastisk!

Haha! Store hjerner tænker ens, ven ;]
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:36

Jeg kunne ikke formulere det bedre ;}
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:37

Måske skulle jeg stave dit navn rigtigt en anden gang, haha!
Noget at tilføje evt.? ^^
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Leder
Demitri


Antal indlæg : 54
Job/hobbies : Er leder og Politiker for Intelligentsia

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:43

Haha, det gør intet! ;]
Uhm... Næ, ikke fra min side ^^
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:46

Jamen, super! Hvis du siger hvor, kan jeg godt oprette det ^^
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 04:53

Jeg melder mig gerne til hvad end jeg kan bruges til ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Let's get some topics flowing! Empty
IndlægEmne: Sv: Let's get some topics flowing!   Let's get some topics flowing! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's get some topics flowing!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» give me some topics [emnesøgning]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: