Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Emne/relationssøgning  Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Bradley
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Maya
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Alex
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Amelia
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Alyssa
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Christopher
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Rachelle
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Demitri
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Agerid
Emne/relationssøgning  Vote_lcapEmne/relationssøgning  Voting_barEmne/relationssøgning  Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Emne/relationssøgning

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 05:20

Hey guys

Jeg keder mig lidt lige nu, og tænkte, at jeg derfor måske skulle sætte en emne/relationssøgning tingting herind
Det jeg søger mest i relationsafdelingen er:

Barndomsvenner
Nye venner
Flirt/mulig kæreste or whatever
Fjender
Og alle mulig andre sjove ting, der kunne blive til et godt plot.


Mine eneste krav til emner er:

1. Du skal kunne stave så det kan forstås, og du skal kunne sætte en nogenlunde tegnsætning (punktum, komma og sådan)
2. Dit svar skal helst være på minimum 5 linjer, da det ikke er særlig nemt at svare på et indlæg, hvor der ikke rigtig er noget at gå ud fra (prøv eventuelt at beskrive følelser, tanker, omgivelser mm.)

Jeg håber der er nogle der er interesseret, ellers går det her nok hen og bliver riiiigtig akavet ._.
Mange glade hilsner, Cara.

PS. Basis informationerne om Cara kan findes under min profil ^.^
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:07

Hey Cara!
Ville elske at få et emne igang med dig, men jeg er ikke helt sikker på hvad plottet skulle være. En ny ven, måske. Der er bare den ting, at der skal meget til før Alex stoler på nogen, men man kunne måske lave et emne hvor Cara redder Alex fra forfølgelse eller noget lignende, eller at de måske mødes nede i undergrunden, hvor Cara har forvildet sig ned, og Alex så hjælper hende op. Nu ved jeg ikke hvordan Cara er med sådan nogle ting, så det er bare idéer, men hvad siger du?
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:19

Hej Alex!

Det er nogle fine ideer du har, men siden Cara er Intelligentsia er det nok ret usandsynligt at hun forvilder sig, da de fleste intelligentsiaer kan kortet over byen bedre end deres eget navn.
Hvad angår forfølgelse, så synes jeg det er en virkelig god ide, selvom Cara mest af alt prøver at undgå at rode sig ud i problemer - selv ved at hjælpe andre - så er det den af de to situationer jeg bedst kan forstille mig hende i
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:34

Du har en pointe der.
Ja okay, men hvordan skulle de så ende i den situation?
Hvis du selv har idéer, så er jeg frisk på det meste.
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:46

Pas...
Måske er der nogle intelligentsia-mennesker der anklager Alex for at stjæle eller noget- selvom hun måske ikke har gjort det - og så kommer Cara og får dem væk?
Har du nogle ideer?
Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:47

Hallo du skønne Cara

Jeg kom ganske vidst forbi din lille fine søgning og tænke why not. Da jeg selv vil mene jeg kan gå ind for dine krav og fuldfører dem, kan man vel sige at jeg muligvis er godkendt på det punkt.

Da Chale er ny, mangler jeg englelig alt for han og er derfor åben for det hele
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 06:50

Din idé lyder god. Hvor skulle det så være henne? Kan sagtens starte emnet hvis jeg får et sted.
Nej, ikke lige til dét.
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 07:19

Chale:Hmm, lige nu er jeg blank for ideer, men vi kunne jo prøve at starte et emne op og se hvor det føre hen?

Alex:Hvad med på gaderne i byen? Det er nok det sted de har mest sandsynlighed for at støde sammen. Vil du starte? Awsome!
Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 07:23

For min skyld ingen alarm, kunne du evt. Starte?
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 07:25

Cool. Selvfølgelig, men det bliver nok først oprettet engang i morgen eller tirsdag.
Tilbage til toppen Go down
Chale

Chale


Antal indlæg : 7

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 07:27

Det er skam helt okay :3
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 07:39

https://divergent.danskforum.net/t107-what-a-cruel-world-we-live-in-cara#1217
Her er emnet, håber det giver noget at arbejde med
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne/relationssøgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Emne/relationssøgning    Emne/relationssøgning  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne/relationssøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne søgende Pacifist!
» I wanna search too! (relation/emne søgning)
» Searching is the newest black [emne/Plot/Relationssøging]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: