Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Bradley
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Maya
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Alex
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Amelia
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Alyssa
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Christopher
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Rachelle
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Demitri
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Agerid
What I'm looking for ☼ Søgning Vote_lcapWhat I'm looking for ☼ Søgning Voting_barWhat I'm looking for ☼ Søgning Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 What I'm looking for ☼ Søgning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeTirs Maj 13 2014, 04:36

Alyssa Katherine Aquila



What I'm looking for ☼ Søgning 2uooy12 What I'm looking for ☼ Søgning 14vjsdc What I'm looking for ☼ Søgning Doqejk


Kort info:



Medlem af Skytsenglene.
20 år gammel.
Divergent.

Alyssa er tyve år gammel, og hendes faktion er Skytsenglene. Hun er dog ikke født der, da hendes fødselsfaktion er Intelligentsia. Hun valgte at skifte faktion da hun fyldte seksten, fordi hun følte at hun ville passe bedre ind hos Skytsenglene, og på grund af hendes familie. Hun havde mange problemer derhjemme, fordi hendes forældre ikke elskede hende, og favoriserede hendes storebror på alle måder. Hun elsker sin bror, men ser ham aldrig mere, fordi hun ikke vil tage chancen. Hun gør alt hvad hun kan for ikke at tænke på sin fortid, og hun nægter at tage mødet op med hendes forældre nogensinde igen. Hun er en sprælsk, og ikke bange for at sige sin mening, hvilket har en tendens til at få hende i problemer nogle gange. Dog er hun ret god til at løse problemerne igen, om ikke andet er hun super i kamp - hvilket også er derfor hun arbejder som kampinstruktør. Hun er musikalsk, intelligent, modig og god til at forsvare sig selv og sine nærmeste, men ingen kender til hendes hemmelighed (at hun er Divergent). Tjek eventuelt profil.


Talenter:



Det er indenfor mange forskellige grene - kamp, flirten, musik, argumentation, ordføring generelt osv. Hun er en kvinde af mange talenter, kan man vel sige. Hun er fantastisk til at spille klaver, men kunne aldrig drømme om at indrømme det overfor nogen, fordi det ville sætte hende i fare for at blive afsløret. Hun holder mange af sine talenter for sig selv, fordi hun ikke vil opdages som Divergent. Hun kan håndtere stort set ethvert våben.


Krav til emner:



Skriv mere end ti linjer i dine indlæg, for ellers går emnet hurtigt dødt.
Prøv ikke at bestemme over min karakter, men hold dig til din egen.
Prøv så vidt som muligt at svare regelmæssigt, da det trods alt er sjovere at emne med en der rent faktisk svarer.


Søger:



Venner/veninder
Fjender
Barndomsven(inde)
Flirts
Familie
Muligvis kollegaer
Andet spændende


Relationer:



Demitri - En gammel nær ven fra Intelligentsia, som Alyssa endelig er genforenet med.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeTirs Maj 13 2014, 20:36

Hey Alyssa!
Synes din karakter lyder meget spændende og ville elske at tråde lidt med dig. Mener godt at jeg kan overholde dine krav, da jeg regelmæssig er på siden og dagligt tjekker min mail om der er kommet svar fra diverse emner, hader selv at skulle vente i evigheder på et svar, for så er det da først der man kommer ud ad stemningen i emnet. Og ellers kan du bare tjekke nogle af mine andre emner, hvis du vil se hvor meget jeg normalt skriver.
Jeg ved ikke helt hvilket plot jeg kan komme ind under, hun er jo faktionsløs, men tidligere skytsengel. Hun blev smidt ud fordi en kampinstruktør ville vise et eksempel overfor de andre, men hun nåede skam at blive trænet i alt det grundlæggende og kom faktisk også at blive en skytsengel inden hun blev smidt ud. Og ellers så er hun meget aflukket medmindre hun udgiver sig for at være pacifist, som jo er hendes fødselsfaktion. Ellers kan du altid kigge på min profil for at se mere omkring Alex
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeOns Maj 14 2014, 20:50

Super, det lyder fantastisk! Altså Alyssa er jo kampinstruktør, så om ikke andet, kan plottet jo eventuelt være, at hun er den kampinstruktør der fik Alex smidt ud? Ellers må jeg lige tænke over det, haha ^^
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeOns Maj 14 2014, 20:54

Det er en god idé, men det passer ikke rigtig ind da kampinstruktøren blev fyret kort efter at hun blev smidt ud, det er noget af et plot jeg har aftalt med en anden
Men måske befinder Alex sig i nogle af træningssalene om aftnen/natten og Alyssa finder hende?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeTors Maj 15 2014, 21:57

Okay så, men det lyder såmænd også fint! Er det bare det vi gør?
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeTors Maj 15 2014, 23:03

Jov, lad os det! Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeTors Maj 15 2014, 23:43

Jeg kan da godt lave, hvis det er, så længe du giver mig et sted? :-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeFre Maj 16 2014, 00:24

Vel bare træningslokalerne?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeFre Maj 16 2014, 11:12

Nå ja, hahaha, jeg var lidt distraheret, sorry!
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeFre Maj 16 2014, 22:58

Haha, kan jeg se og det er sgu helt okay xD
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitimeMan Maj 19 2014, 10:04

Det tog måske nok noget tid, men havde en masse for, sorry. I hvert fald er det nu her og håber det går an; https://divergent.danskforum.net/t117-training-hard-alex#1320
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





What I'm looking for ☼ Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: What I'm looking for ☼ Søgning   What I'm looking for ☼ Søgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What I'm looking for ☼ Søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Up for some trouble? - Søgning
» Faceclaim Søgning
» the truth is out -søgning-
» Give me Everything! - Søgning
» I wanna search too! (relation/emne søgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: