Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Bradley
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Maya
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Alex
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Amelia
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Alyssa
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Christopher
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Rachelle
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Demitri
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Agerid
Up for some trouble? - Søgning Vote_lcapUp for some trouble? - Søgning Voting_barUp for some trouble? - Søgning Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Up for some trouble? - Søgning

Go down 
+2
Andie
Nathaniel
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:01

Up for some trouble? - Søgning Tumblr_mi0hu4VoKr1r89ca9o1_500


Godaften Gæst!


Jeg går ud fra, at du har klikket på mit link, fordi du har gættet, at jeg søger emner, relationer og plots - og forhåbentligt er interesseret i et af delene.

Der står endnu ikke noget om Nathaniel - bedre kendt som Nate - på min profil, så her er lidt, du behøver at vide:

Nathaniel voksede op i Skytsenglefaktionen med sin familie, og var lige som alle andre skytsengle en ivrig dreng, der klatrede på alt, han kunne komme i nærheden af. Én dag gled han i regnen, før han hoppede på toget, og han faldt 5 meter ned, og brækkede hans venstre arm. Siden, fik den aldrig helt følelsen tilbage, så han fik valget mellem at hoppe i Sprækken og at blive faktionsløs. 17 år gammel, valgte han at forlade sin faktion.
Han blev en del af de faktionsløses undergruppe ret hurtigt, med hans gode taktiske evner og hans måde at bevæge sig uset på. Han har nu været teamleder for de faktionsløses spioner i 3 år.
Nate er god til at forklæde sig, og besøger tit andre faktioner under forklædning. Ikke bare udseende men også attitude og udstråling, er noget han kan ændre på, og netop derfor blev han teamleder. Man overhører meget info, ved bare at være til stede.


Jeg søger:



Venner:
Det siger lidt sig selv, venner er altid velkomne! Barndomsvenner vil være specielt interessante og kan altid give et godt spil.

Fjender:
Nathaniel er en provokerende person og har helt klart en masse fjender, så de skal da også nævnes!

Familie:
Familie fra Skytsenglefaktionen søges også. Vi kan selvfølgelig nok finde ud af noget, hvis du ikke er Skytsengel.

Flirts og tidligere flammer:
Som sagt er Nate provokerende, men han er også en charmerende, flirtende person, og han er god til at manipulere med andre. Han har derfor haft en del flirts og får garanteret også flere fremover.

Én der gennemskuer ham:
Eventuelt en der fanger ham og udspørger ham om de faktionsløse. Et lille plot jeg selv synes kunne være meget sjovt.

Jeg tror det var det! Af krav har jeg ikke andet end, at du gerne må skrive over 5 linjer, og at din grammatik skal være forståelig Har du andre idéer, så skriv endelig, jeg vil gerne igang med min karakter.
Tilbage til toppen Go down
Andie

Andie


Antal indlæg : 4
IRL Alder : 28

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:26

Hej Nathaniel - eller Nate, eller hvad du nu fortrækker folk kalder dig - jeg er da frisk på et eller andet hvis det skulle være.
Jeg ved ikke helt hvad, men det kunne vi jo prøve at finde ud af :-)
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:28

Hey! Jeg kunne godt være interesseret i et emne med dig
Har følgende to karakterer: Bradley & Amy

Med Bradley tænkte jeg at han kunne være vedkommende der fanger Nathan. Min tanke her går på at Bradley som underleder vil have resurser til at fange manden og at Bradley måske kender Nathan fra da de var yngre. De er jo om tran næsten lige gamle.
Bliver Nathan fanget, vil Bradley kræve svar på de forsvundet våben og andet, alt afhængigt af hvad vi finder på.

Amy er også faktionsløs og vil derfor sagtens kunne passe ind i mere fredelige plots. Der vil det kunne være lidt af det hele, alt efter hvad du selv ønsker.
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:34

Andie: Velkommen til de faktionsløse, Andie!
Hvad siger du til, at Nathaniel måske præsenterer Andie for undergrundssamfundet? Der kunne selvfølgelig også være andre former for relationer de kunne have. Nogle idéer?

Bradley: Jeg er frisk på det hele! En underleder lyder jo ikke så dårligt, når det kommer til at blive fanget, haha! Eventuelt kunne de have været gode venner. før Nathaniel blev nødt til at forlade faktionen, og derfor kender Bradley hans beskidte tricks?
Tilbage til toppen Go down
Andie

Andie


Antal indlæg : 4
IRL Alder : 28

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:37

Mange tak skal du have!
Det med undergrundssamfundet lyder som en god ide, men jeg tænkte på om de så senere - højst sandsynligt i et plot - kunne finde ud af, at de har en eller anden form for familie relation?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:38

Altså, jeg ved ikke, hvad du ville kunne bruge Zoey til. Umiddelbart ville jeg tro, hun ville falde bedst ind under 'én, der gennemskuer ham', både fordi hun er utroligt nysgerrig af natur, og fordi jeg lige nu er igang med et emne (eller vi har lige afsluttet det og skal i gang med et nyt? med Alex, hvor Zoey netop udspørger hende om de faktionsløse xD
Men det kommer selvfølgelig helt an på dig ^^'
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 08:47

Nathaniel skrev:
Bradley: Jeg er frisk på det hele! En underleder lyder jo ikke så dårligt, når det kommer til at blive fanget, haha! Eventuelt kunne de have været gode venner. før Nathaniel blev nødt til at forlade faktionen, og derfor kender Bradley hans beskidte tricks?

Lyder som en helt fint :-)
Hvordan vil du så have han skal fanges og hvad skal der ske, når Bradley har ham?
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 09:47

Andie:
Helt klart! Nær familie som søskende, eller tænker du noget fætter-kusine halløj?

Zoey:
Jamen det lyder spændende! Jeg er klar på lidt af hvert. Det kunne være ret skægt hvis Zoey stødte ind i en lidt småfuld Nathaniel (tror ellers ikke, han nogensinde ville tale om de faktionsløse, haha!)

Bradley:
Yes sir! Altså... Giv mig lidt drama, så er jeg altid glad, hvad kan jeg sige? Hvad med at Nate har sneget sig ind i Skytsenglenes faktion gennem de hemmelige gange, for at lytte lidt til hvad der sker rundt omkring, og så opdager Bradley ham og genkender ham? Jeg tænker umiddelbart at Nate skal slippe væk på et tidspunkt, bare fordi jeg nok ikke er så glad for en død karakter, haha!
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 10:37

Hvis du har nogle forslag til plots, eller noget du tænker Alyssa kan bruges til i forhold til Nathaniel, melder jeg mig da klart til tjeneste ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Andie

Andie


Antal indlæg : 4
IRL Alder : 28

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 17:35

Søskende kunne da være meget spændende, men kun hvis du er med på den
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 19:20

Hey Nate! Eller Nathaniel xD
Nu hvor du er teamleder for spioner hos faktionsløse og jeg er teamleder for mad og drikke, kunne man lave et plot hvor det er de er igang med at aftale noget hvor det er at Nate rådgiver Alex eller hvor de snakker om hvem der ville være god til at sende ud og tigge pacifisterne om mad eller noget lignende?
Ellers så kan man altid gå efter et plot som venner xD
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 19:34

Nathaniel skrev:
Bradley:
Yes sir! Altså... Giv mig lidt drama, så er jeg altid glad, hvad kan jeg sige? Hvad med at Nate har sneget sig ind i Skytsenglenes faktion gennem de hemmelige gange, for at lytte lidt til hvad der sker rundt omkring, og så opdager Bradley ham og genkender ham? Jeg tænker umiddelbart at Nate skal slippe væk på et tidspunkt, bare fordi jeg nok ikke er så glad for en død karakter, haha!

No problemo! Drama skal du få, ellers andet Herren ønsker?
Selvfølgelig! Det kan skal vi nok få til at passe ind. Eventuelt kunne det være noget med at Bradley tænker at manden jo har været skytsengel og de har været venner, så han acceptere at lade manden gå. I forlængelse af det, hvilke relation skulle de have haft?
Og til sidst. Hvem skal starte ud? Jeg har skrivedag i dag, AT projekt, så jeg vil godt kunne i en af mine mange selindlagte pauser, men jeg tænker det er mest naturligt hvis du starter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeLør Apr 26 2014, 23:53

Nathaniel skrev:
[color=#ffffff]
Zoey:
Jamen det lyder spændende! Jeg er klar på lidt af hvert. Det kunne være ret skægt hvis Zoey stødte ind i en lidt småfuld Nathaniel (tror ellers ikke, han nogensinde ville tale om de faktionsløse, haha!)

Undskyld, fordi jeg ikke har haft svaret xD
Men i hvert fald, så lyder det som en rigtig god idé XD Desuden så ligger det op til et meget sjovt emne, hvis en af parterne er fulde ;] (det er også forståeligt nok xD)
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 20:27

Alyssa:
Jeg må indrømme, at jeg ikke lige umiddelbart kan komme i tanke om et godt plot! Måske barndomsvenner? Men hey, emner kan man altid bruge

Andie:
Jeg er med på det hele!

Alex:
Halløj med dig! - Det lyder vildt fedt, det synes jeg da vi skal få stablet på benene

Bradley:
Drama er nu den vigtigste ingrediens, så jeg tror, jeg kan klare mig
Jeps! Det lyder til at være godt. Har de bare været venner? Måske har de leget sammen som børn, og har haft en broderligt forhold?
Jeg starter bare Som du selv siger, ville det nok passe bedst ^^ Så hvor henne?

Zoey:
Det går! Som du kan se, har jeg ikke selv nået så meget i den her uge
Ja ikke? Haha! Det har jeg alligevel ikke prøvet før, må jeg indrømme
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 20:39

Lyder godt! Hvor skulle det så være og hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 21:19

Haha, det kan jeg heller ikke prale af, at jeg har prøves; så det bliver nyt for os begge! :]
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 22:04

Alex:
Kan jeg få dig til at lave? Jeg skal lige gå med min hund

Zoey:
Så hvem laver og hvor?
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 22:05

Sagtens, bare kom med et sted, så smider jeg et link ind i løbet af dagen
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 22:07

Lake Michigan eller Undergrunden?
Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 22:31

Barndomsvenner lyder faktisk super i mine ører! Men du skal nok være forberedt på, at Alyssa's forældre næppe har været synderligt begejstrede for at deres datter var gode venner med en fra Skytsenglene ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Nathaniel
Teamleder
Nathaniel


Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Teamleder for spioner hos de Faktionsløse, og nyligt udpeget til underleder, med funktion som overordnet leder mens Diana er væk.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 23:02

Uh, så det kunne være sådan "hemmelige udflugter"/partners in crime agtigt! Nates forældre har nok heller ikke været ovenud lykkelige for at han rendte rundt med en fra Intelligentsia
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Journalist og Teamleder
Zoey


Antal indlæg : 205
IRL Alder : 26
Job/hobbies : Dette afhænger af, hvad definitionen af hobby er; hun danser meget, når hun kan og bruger meget tid på at læse om fortiden.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeSøn Apr 27 2014, 23:11

Huh, hvis du ville lave, ville jeg være glad; men hvis du ikke orker, kan jeg godt se, om jeg kan få tid til at lave et xD
Jeg aner virkelig ikke, hvor det kunne være..
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 00:53

Nathaniel skrev:

Bradley:
Drama er nu den vigtigste ingrediens, så jeg tror, jeg kan klare mig
Jeps! Det lyder til at være godt. Har de bare været venner? Måske har de leget sammen som børn, og har haft en broderligt forhold?
Jeg starter bare Som du selv siger, ville det nok passe bedst ^^ Så hvor henne?

Beklager mit lidt sene svar, havde åbenbart ikke opfattet du havde svaret >.<
Lige hvor du selv vil fanges ;]
Tilbage til toppen Go down
Alex
Teamleder
Alex


Antal indlæg : 114
IRL Alder : 27
Job/hobbies : Teamleder for mad og drikke hos de Faktionsløse / arbejde i sin have

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 01:09

Tilbage til toppen Go down
Alyssa

Alyssa


Antal indlæg : 84
IRL Alder : 25
Job/hobbies : At vove skindet på alle mulige måder ;) Arbejder som kampinstruktør.

Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitimeMan Apr 28 2014, 03:00

Præcis! Og hemmelighedskræmmeri gør bare det hele meget sjovere, haha ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Up for some trouble? - Søgning Empty
IndlægEmne: Sv: Up for some trouble? - Søgning   Up for some trouble? - Søgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Up for some trouble? - Søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What I'm looking for ☼ Søgning
» Faceclaim Søgning
» the truth is out -søgning-
» Give me Everything! - Søgning
» I wanna search too! (relation/emne søgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Om Siden :: Plots og Søger-
Gå til: