Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Bradley
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Maya
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Alex
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Amelia
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Alyssa
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Christopher
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Rachelle
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Demitri
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Agerid
Part II - Maya - Page 2 Vote_lcapPart II - Maya - Page 2 Voting_barPart II - Maya - Page 2 Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Part II - Maya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20 2014, 10:31

Hun smilede og puttede sig ind mod ham, hun grinede og lukkede det ene øje da han kyssede hendes kind "jeg må godt sige at du er sød?" spurgte hun og vendte sig mod ham, således at hun sad på hans skød. Hun nød at være så tæt på ham, det var direkte behageligt og noget hun gerne ville have mere af. Hun lagde dog kinden mod hans skulder, trak sine sko af og trak sine ben op. Hun sukkede og lukkede øjnene. Hun nikkede over hans ord, det måtte bare vente og se hvad der skete. Der var ikke så meget andet de kunne gøre. En ting var hun dog sikker på, på trods af den korte tid de havde kendt hinanden i, ville hun meget gerne være sammen med ham, måske ikke i dag eller i morgen...men på et eller andet tidspunkt.
Hun klukkede blidt og så op mod ham, da hun fjernede hoved fra hans skulder "man kan sige du er heldig, jeg har ikke noget at lave i dag og i morgen...det er de få dage hvor jeg ikke skal lave noget" sagde hun og nød helt klart de få dage hvor hun kunne tage en slapper fra jobbet. Hun lagde en arm om ham og igen kinden mod hans skulder, mens hun nød at kunne slappe af
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20 2014, 20:05

Et påtaget tænksomt udtryk gled over Bradleys ansigt, da hun spurgte om hvorvidt hun måtte kalde ham sød. "Kun hvis jeg er det." Nåede han til sidst frem til, efter at have gjort et stort nummer ud af at have tænkt så meget at det hele næsten knagede og knirkede. "Men hvordan kan man ikke tænke det om mig?" Fortsatte han bagefter og sendte hende et stort grin der flashede hele tandsættet.
Måske var Bradley ikke født direkte under en lykke-stjerne, men han havde i hvert fald haft sin gode potion af lykke og stod det til ham selv, skulle det endelig ikke stoppe lige med det samme. Det gjorde ting noget lettere og de ting der var svære, gik altid lidt lettere når man vidste at han ikke skulle passere en kløft helt uden hjælpemidler. At lykken så også var til stede med Maya, ville han absolut ikke beklage sig omkring. "Fantastisk!" Udbrød han. "Men så kan jeg sige at du i hvert fald har noget at lave rasten af dagen. Jeg skal nemlig heller ingen steder."
Bradley lod armene glide omkring Mayas talje og flettede fingrene sammen så han sad i en ganske magelig stilling. "Men så må du fortælle mig hvad vi skal lave?
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20 2014, 21:52

Hun smilede kærligt til han, strøg ham ned over kinden "jamen så er du da meget sød lige nu" sagde hun blidt, hvorpå hun gav ham et kys på kinden. Hun rullede med øjnene og klukkede "nu ikke kæphøj, selvsikker er fint, men ikke kæphøj smarte" pointerede hun og puttede sig ind mod hans varme favn. Det var helt underligt for hende, første gang de mødtes havde hun en underlig lyst til at forsvinde ind i hans favn, og lige nu var det nærmest det hun lavede. Det værste var at hun måtte sande at han gav hende en eller anden form for trykhed hun ikke havde følt mange andre steder.
Hans ord fik smilet frem på hendes læber om og om igen, det var som om hun ikke kunne lave andet end at smile i hans selvskab. Hun klukkede over hans udbrud og rystede på hoved af ham "jamen det er da dejligt" medgjorde hun, uden på var hun måske rolig og smilende, men tanken om at skulle tilbringe endnu en dag med ham fik hendes indre til at hoppe af glæde. Blidt kyssede hun ham, dog kort før hun trak sig den smule væk fra ham "hvad med at du viser mig rundt" forslog hun og lagde spørgende hoved på skr
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20 2014, 23:21

En tur rundt i lejligheden lød som en fin idé. Bradley kom på bene, efter at have løftet Maya af sig og slog ud med armene. "Stue og køkken." Mere præsentation krævede det vist ikke. Derefter gik han ud på badeværelset, hvis hvidevare var sorte. Farverne var holdt i en kraftig sort og lidt hvidt, men ellers en sart grå. Badeværelset husede både bruser og stort karbad. Tilstødende badeværelset var der soveværelset og det sidste rum havde hvad der for normale mennesker var et kontor. For Bradley bestod det af en kombination af træningsrum og et sted for våben. Ingen tvivl om at han var skytsengel når man kiggede ind i det. Væggene var hvide og beklædt med skabe til hans 'skat' af våben. På gulvet stod diverse træningsmaskiner klar til brug.
"Ja, det er så mit hjem. Indendørs." Forklarede han til sidst, før han så trak hende ud på teressen, der omme på 'bagsiden', væk fra panoramavinduet, havde en smal men lang pool til svømning. Forsiden havde et par solstole og muligheden for at grille, selvom det var tydeligt at den grillen aldrig var blevet brugt. Den stod der bare for at få noget at sætte ind.
Mens han stod og ventede på at Maya ville gøre et eller andet. Måske sige de skulle noget, listede han om bag hende og lage armene omkring hendes mave og kyssede hende i nakken. "Jeg er ikke så tit hjemme. Arbejdet er jo i den bogstavligste forstand fuldtid, men det må du jo kende alt til." Ævlede han løs, før han så plantede endnu et kys i hendes nakke, kunne han komme til for håret.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 00:33

Hun grinede da han uden videre bare løftede hende af sig, der var ingen tvivl om at han da var stærkere end dem hun før hen havde mødt. Hendes øjne skinnede af nysgerrighed, som de gik rundt og han viste frem. Her var mere hjemligt end hjemme ved hende, ofte brugte hun heller ikke meget tid hjemme, men mere arbejde og var hun endelig hjemme, sad hun enten i stuen, sov, var i bad eller arbejdede på kontoret. Hun smilede bredt til ham, lod ham trække hende udenfor, hvor der nærmest var endnu mere hyggeligt. Hun skulle netop til at vende sig om for at sige noget til ham, da hun følte hans arme glide rundt om hende og hans bryst mod sin ryg. Hun bed sig i læben, lukkede øjnene og blottede sin hals for ham, som de blide kys gled ned af nakken på hende. Blot for at give ham mere plads, fjernede hun alt sit hår fra den ene side og samlede det over i den anden.
Hendes øjne gled ud over udsigten, som hun lagde sine hænder oven på hans "her er virkelig hyggeligt, meget smukt og hvilken udsigt du har" hviskede hun og så tilbage på ham. Hun kunne skam godt blive vant til dette, det var helt klart tider som dette at hun savnede selvskab når hun var hjemme. At finde en der ventede hende når hun kom træt hjem fra arbejde...det kunne være livet
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 01:19

"Tjah, som underleder fik jeg en hel masse lejligheder til rådighed - samt muligheden for en bil. Det var bare spørgsmålet om hvilke jeg ville have. En god udsigt skader ikke." Forklarede Bradley og strammede sit greb om hendes mave en smugle mere, mens han kyssede videre. Først efter at have indsnuset duften af hendes hår, slap han og gik hen til hendes side.
Mens han stod der, med armene foldet hen over brystkassen, betragtede han byen med en tavs mine og tankerne der langsomt forsvandt ud i luften. De var vent tilbage til problematikken omkring våbende. dem som stadig var fornærmet over at Matthew ikke havde fortalt ham om. Spøjst at han ikke havde fået snakket med manden om det endnu, men han havde haft andre ting at tage sig til. Det havde de begge haft. Med et højlydt dybt suk, trak han sig ud af tankerne og vente sig imod Maya. "Din faktion savner dig ikke, når du er væk?" Han kiggede spørgende på hende og rakte sin hånd ud for at fjerne en tot hår fra hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 01:29

Hun sukkede, som han strammede grebet om hende og fortsatte de små sommerfugle kys ned af hendes nakke. Hun hævede øjenbrynet da han gav slip på hende, hun rynkede brynet da var ikke ligefrem det hun ville have ham til. Hun kunne godt lide at have hans arme om sig, det gav den trykhed, men også varme hun så gerne ville søge. En eller anden form for nærvær hos en hun ikke havde troet ville komme.
Hun lagde armene over kors selv, betragtede ham nøje som spørgsmålet forlod hans læber "ligesom du er underleder, har jeg også selv en. Erina tager sig af tingende når jeg ikke er der...hvorfor da, allerede træt af mig" spurgte hun drillende og lagde hoved på skrå. Hun havde selv en underleder, som englelig holde ganske meget Erina var en spøjs pige, men samtidig også en hun kunne stole på og de to havde efterhånden fået bygget et godt forhold op til hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 03:19

Bradley nikkede en enkel gang og bukkede sig så ned over Maya for at smage på hendes læber. Hans arme var faldet ned langs siden, hvor de blev hængende. "Hmm, så håber jeg ikke hun har noget problem i at få lidt mere for hænderne." Han slap kun kort hendes læber, for at kigge ganske kort ind i hendes øjne, for så at ville smage på hendes læber igen. Denne gang med armene omkring hende.
Efter at have fået kysset færdigt, gik Bradley ind i huset igen, hvor han tog sin vandflaske og tog en stor tår, før han satte den tilbage i køleskabet, i lågen. "Du kan bare sætte din vand der ind, hvis du ikke vil drikke mere af den." Selv slog han sig ned i sofaen, hvor han bandt sine sko op og derefter fulgte sokkerne med. Det blev skubbet ned ind under sofabordet. Pistolen han havde båret under sin jakke blev lagt ovenpå stuebordet og jakken blev også smidt, før han så lage sig ned på sofaen med et mageligt langt suk og kort lukkede øjne. Det havde ikke været nogle specielt hård dag, men endelig bare at kunne ligge sig og slappe af, havde der ikke været meget af de sidste mange dage. "Laver du selv mad eller er James en mester kok?" Med det ene øje kiggede Bradley efter Maya. Det andet var lukket.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 03:35

Hun greb fat om hans bluse og bøjede hoved tilbage, det var som om dette blot var af ren refleks, når hun så ham komme mod sig på den måde, følte hans læber mod sine egne. Hun lukkede øjnene og nød den blide følelse bluse op i hende, som kysset varede ved. Dog det sekund han igen fjernede sig fra hende, dog på den afstand hun tillod ham, åbnede hun øjnene og betragtede ham blidt. Hans ord fik hende til at klukke blidt "det er jeg ret så sikker på hun kan klarer" sagde hun mod hans læber. Som han lagde armene om hende, lagde hun sine om hans hals, trykkede sig mod ham som endnu et kys blev plantet mod hendes læber. Hun sukkede, trykkede sig mere mod ham, dog så meget som det kunne lade sig gøre når man tænkte på deres højde forskel.
Da han gik ind, fulgte hun stille med ham, betragtede ham åbenlyst og det var ikke ligefrem hans ryg hun betragtede, snarer lidt længere nede. Modsat førhen lagde hun ikke skjul på det denne gang, og om han bemærkede det eller ej, betød ikke rigtig noget for hende. Hun blinkede da han snakkede til hende, fuldkommen fanget af udsigten til hans bagparti bemærkede hun ikke at han havde vendt sig mod hende eller direkte snakket med hende. Dog nikkede hun og lagde sin vandflaske ind i køleskabet. Hun betragtede ham, hvordan han forvandlede sig til en der var fuldkommen afslappet og hjemme. Havde det ikke været fordi han stadig havde tøj på, kunne man næsten sige han havde smidt det hele.
Hun smilede for sig selv, mens hun tog skoene af, listede om bag ham og blidt masserede hans skuldre. Selvom hun ikke havde meget tid for sig selv, kendte hun godt til den magiske kur der hed massage. Hun trak på skulderne, så lettere tænksom ud "jeg laver ikke så tit mad, men jo jeg kan skam godt finde ud af det" svarede hun og nussede ham igennem håret
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 03:50

En sagte magelig brummen lød fra Bradley, da han mærkede hendes hænder begyndte at bearbejde hans skuldre. Han undlod at sige noget mere og lukkede blot øjne og nød behandlingen. Efter lidt tid besluttede han sig for at det nok ville være bedre bare at smide tøjet på overkroppen, hvilket han så gjorde. Han var jo i gang med at smide det hele, så lidt mere fra eller til ville ingen forskel give.
Igen lage han sig ned og ventede på at Maya ville gå i gang igen. "Så du plejer at få fint mad eller?" Han vidste ikke helt hvad han skulle forvente en leder fik i munden. I hans eget tilfælde var det meget skiftende. Offentligt var det fint, men var han hjemme klarede han sig normalt med noget let og enkelt mad, tog han ikke take away.
Begyndte hun igen, ville hans brumme-spinde komme frem igen. Ganske kort, mens han lå med lukket øjne og drømte sig næsten væk. "Du kræver vel tilbagebetaling før eller siden?" Spurgte han, efter at have fået bremset sig selv i at falde i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 03:59

Hun fjernede hænderne som han smed tøjet, der beklædte hans bryst. Hun bed sig i læben, før hun igen lod sine fingre glide hen over det bare bryst. Den varme hud stod skarpt mod hendes fingre, dog på en direkte behagelig måde og normalt var hun ikke typen der masserede andre, men der var bare noget med ham der gav hende lysten til det. Hun masserede hans skuldre, bøjede sig ned og kyssede hans nakke "mhh jeg tager som regel hvad der bliver serveret, fint eller ej" hviskede hun tæt ved hans øre.
Hun lod sine fingre glide ned af hans bryst og ned mod hans mave. Hans spørgsmål fik hende til at grine, om hun krævede tilbagebetaling. Hun rystede på hoved af ham, men fortsatte sine hænders vandring rundt omkring på hans overkrop. Hun kyssede ham på kinden, før hun fjernede sig og satte sig ned ved hans side "måske kræver jeg tilbagebetaling, hvad vil da gøre ved det" spurgte hun og vendte et par drillende blå øjne mod ham. Hun lagde hoved på skrå og lagde sig ned på sofaen, med hoved mod hans skød, mens hendes ansigt var rettet mod ham
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 04:09

"Det kommer an på hvilke valuta der kan betales med." Lød svaret fra Bradley, der med hænderne under Mayas arme fik hende trukket op imellem sine ben, så hun kunne hvile på hans brystkasse. Dette i et forsøg på at gøre det mere behageligt for begge partnere. Han lage hoved tilbage imod armlænet og greb en tot af hendes blonde lokker, for at lade den løbe igennem sine fingre og legede lidt med den. "Hvad vil du gerne have?" Han kiggede ned på hendes hovedbund, før han lod sine fingre køre igennem hendes hår igen. Han fandt det lidt underholdende. Han vidste hvordan det var selv at have håret på sit hoved, men aldrig havde han haft så langt hår. Det kunne umuligt være helt sjovt. Selv havde han ikke sit længere end han selv kunne klare det og udholde det i længden. Det plejede dog tit at hjælpe med en hat eller ligne. Det syntes dog ikke helt at være nok med Mayas manke.
"... og hvis du vil blive og spise i aften må du også endelig sige til!" Fik han tilføjet, stadig vældig optaget af håret og dets struktur. Efter han havde fået nok ved at børste det, begyndte han at lave alverdens krøller og krummeluer med det. Måske skulle han være frisør? Det kunne da helt klart blive kunstnerisk. Måske ikke så meget mere, så måske var det fint han bare holdte sig til våben.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 07:39

Hun grinede blidt og trak på skulderne. Hun sukkede og lukkede kort øjnene, mens hun nød den måde han pillede ved hendes hår "hvad tilbyder du" og grinede. Hun blev dog hurtigt træt af den måde hun sad på og flyttede en smule rundt. Hun endte op med at sidde hen mod ham, med ryggen mod hans bryst, alt i mens hun hvilede hoved mod hans skulder. Hun tog hans arme rundt om sig, præcis på denne måde følte hun at intet kunne gøre hende noget. Hun smilede over hans spørgsmål "jeg vil bare have dig" svarede hun og kyssede hans hals blidt.
Hun klukkede blidt og rystede på hoved "jeg bliver gerne, hvis du da har lyst til det" sagde hun og trak på skulderne. Hun havde skam intet imod at kunne blive der hos ham, han var behagelig at være sammen med og bare hele den ting med at være så tæt på ham, satte nærmest ild i hendes hud.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 07:54

"Det kommer helt an på hvilke tanker du har i hoved." Skød Bradley det hele væk fra sig selv med og lod den så være på Maya om enten at forsøge at score mål eller kaste bolden tilbage til ham. Selv håbede han på det sidste, for han vidste snart ikke hvilke undvigelser han skulle bruge for ikke at svare på spørgsmålet. Han ville langt hellere høre hvad hun egentlig ville have, frem for at komme med forslag til hvad det kunne være.
Føjeligt lod han hende flytte rundt på sig, så hun lå tilfreds. Det var ikke helt let i den smalle sofa, så han endte med at flytte puderne på ryglænet så han ikke endte med at trille ud over sofaens kant. "Hvordan kunne dog gætte at det var det du ville have?" Man kunne lige så godt få noget sjovt ud af at hun havde gættet det, selvom han følte det var voldsomt pinligt og havde det været alle andre, havde han givet dem en kold skuldre og været snot fornærmet ... eller i hvert fald noget i den stil!
"Men så må du fortælle mig hvilke slags mad det skal være." Han tvivlede han selv ville være kok, for han var, for at sige det mildt, ikke særlig god i et køkken og folk skulle nødig se hans store svaghed. Det havde der heller aldrig været risiko for at ville ske da folk sjældent var hjemme ved ham og aldrig for at spise. Maya ville dog nok fint kunne tage det, han havde ikke helt samme image at have overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 21 2014, 23:12

Hun smilede, kyssede hans kind "uhh ja det er jo lige spørgsmålet. Hvad med vi i første omgang starter i det nemme, jeg gav dig massage...du giver mig massage" svarede hun og trak på skulderne. Godt nok var hun åben for de fleste ting end hvad man lige skulle tro når man først så på hende, men hun havde ikke i tankerne de skulle ind på det seksuelle lige nu. Det var vel bare ikke det rette tidspunkt for hende, da de i det store hele ikke kendte hinanden ordenligt.
Hun lagde sine hænder mod hans lår. Ja nu var spørgsmålet hvordan hun havde kunne finde frem til det "siger du det er en slem ting jeg gerne vil have dig?" spurgte hun og satte sig en smule frem, så hun kunne se tilbage på ham. Hun hævede øjenbrynet spørgende, men med et lille smil på læberne. Det var ikke fordi man kunne se det, men kendte man hende godt nok kunne man se det var der
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 01:29

Massage. Det kunne han sikkert lige overkomme. Han nikkede derfor til hendes ønske og satte sig op så han kunne komme bag Maya og ligge sine hænder på hendes skuldre, hvor han havde valgt at starte. Han kunne ikke engang huske at have masseret andret før, men det betød sikkert ikke det store. Han havde en idé om hvordan det forgik og det var sikkert også nok. Det var ikke hans arbejde at behage andre med massage.
"Absolut ikke! Det ville derimod have været slemt hvis du ikke ville have mig." Lød hans svar, mens han forsøgte at massere efter alle kunstens regler. Hårdt, så man kunne mærke det, men ikke nok til at det gjorde ondt. Var det ikke sådan det forlød sig. Bløde lidt op i de spændte muskler og sådan noget. "Men fortæl mig hvilke mad du gerne vil have, så kan jeg få det ordnet her bagefter. Du kan få lige hvad du har lyst til." Han havde lyst til at tilføje 'så længe jeg slipper for at lave det' men så ville hun sikkert kræve han lavede det og det ville han alligevel ikke udsætte sig selv for.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 05:26

Hun satte sig ret op, smilede spændt da han satte sig bag hende. Hun gøs da hans varme hænder lagde sig mod hendes små skuldre. Hvis han ville, kunne han dræbe hende på få sekunder, men aldrig har hun følt sig så sikker i nogens hænder, end hans. Hun så tilbage på ham over skulderen "og hvorfor skulle jeg dog ikke have lyst til dig?" spurgte hun blidt, hvorpå hun bed sig hårdt i læben da nydelsen spredte sig i hende. Hun sukkede, lukkede øjnene, mens hun lod ham gøre hvad han ville.
Hun greb fat i hans lår, bed sig hårdere i læben. Hans hænder var nærmest magiske mod hendes skuldre, hurtigt begyndte hun a slappe af. Hun plejer ofte at holde sig ret op, hun slappede som regel aldrig af, så at gøre det var mere end bare afslappende.
Hun vendte sig mod ham, greb hans hænder og smilede kærligt til ham "mhh jeg spiser stort set alt du servere...så du behøver ikke servere noget specielt"svarede hun og satte sig på knæ mellem hans ben. Hun lagde hans arme rundt om sit liv, mens hendes øjne konstant betragtede ham med mere blidhed end hun nogensinde havde udvidet før. Hun lagde en hånd mod hans kind "hvad har du lyst til nu?" hun lagde hoved på skrå, strøg ham ned af kinden, ned mod halsen, alt i mens hendes øjne betragtede hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 29 2014, 06:18

Bradley havde trukket let på skuldrene, imens han lod sin hånd glide hen over stoffet der dækkede hendes ryk. Han kunne vitterlig ikke se hvorfor hun ikke skulle bryde sig om ham, havde det alligevel været aktuelt, ville de ikke sidde sammen og lege helse-center.
Efter hun havde givet udtryk for at nu måtte den massageomgang da være slut, trak Bradley sig tilbage og lod hende sætte sig hun ville. Først var han en smugle undrende over hendes ønske om hvor hans hænder skulle være, men da han forstod idéen gik han straks med på det og flettede sine fingre sammen på hendes ryk.
Da Mayas hånd lage sig på hans kind, drejede han hoved og kyssede hende ind i håndfladen, før han så vente sig om imod hendes ansigt, stadig med hænderne flettet på hendes ryg. "Du er ikke til meget hjælp." Konstaterede han, dog med et lille smil hengemt i sin mundvige og brugte så sine hænder til at trække hende helt tæt på, så deres løber kunne mødes. "Men hvad med sushi - eller er du ikke til den slags rå fisk og søde ris?" Han vidste at nogle folk absolut ikke brød sig om den form for mad, som de slet ikke ville kalde mad, men han var selv stor fan af den og trods det aldrig så ud af meget, endte han næsten altid med at kaste op, fordi han havde spist for meget. Noget der altid lykkes ham, selvom han højhelligt havdel lovet sig selv ikke at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Maya
Leder
Maya


Antal indlæg : 119
Job/hobbies : Hun er leder over De Sanddru

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 03 2014, 09:19

Hun smilede blidt da han kyssede hendes håndflade, det virkede underligt som sådan en lille gestus kunne få hendes hjerte til at slå Adskillige slag over. Det virkede blot som om han vidste helt præcis hvad han skulle gøre for at hendes hud nærmest gik i brænd og krævede mere af ham. Hun klukkede og lod ham trække sig tættere på, blot for selv at ligge armene om hans hals, det sekund der læber igen berørte hinanden let, sukkede hun og lukkede øjnene "jeg har aldrig sagt jeg var nem" hviskede hun og klukkede blidt. Hun strøg ham kærligt igennem håret, trak samtidig på skulderne. Hans forslag fik hendes smil til igen at lyse op "uhh det lyder lækkert" sagde hun og kyssede ham igen. Hun elskede shushi og det var tit en af de ting hun bestilte når det stod på take away. Hun lagde kinden mod hans skulder, lukkede let øjnene "mhh jeg kan godt lide at ligge sådan" sukkede hun og følte sig mere end bare tryk i hans arme. Hun følte at hun kunne være til, måske at han holde af hende på samme måde som hun for ham.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Underleder
Bradley


Antal indlæg : 174
Job/hobbies : Underleder for skytsenglene.

Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 08 2014, 21:05

Endelig en undskyldning for at købe latterlig meget sushi! Normalt spiste han det ikke selv, kun hvis han virkelig skulle have noget at opmuntre sin dag med og han købte sjældent særlig meget, da det virkede åndsvagt at købe en hel masse, men med en anden person, mente han selv, at han kunne købe en hel masse. Imodsætning til andre, kunne han hurtigt få klemt en hel del ned og var slet ikke mæt efter hvad normale folk kaldte en potion.
"Har du nogle favoritter som vi kan bestille eller skal vi tage ned et sted og spise det - eller tage det med hjem?" Næste store beslutning der skulle tages. Også en meget vigtig en. Det var gode ting ved begge dele. Spiste de den på stedet, kunne de altid bestille mere, ringede de efter den, var kvaliteten ikke lige så god, som hentede de den selv, men så slap de for at gå ud. Det gode ved at spise hjemme, var så at man kunne te sig som man ville.
"Selvfølgelig kan du lide at ligge ovenpå mig!" Lød det kækt fra Bradley. "Det er jo mig!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Part II - Maya - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Part II - Maya   Part II - Maya - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Part II - Maya
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
»  Sikke et liv ~ Maya
» Company and Honesty (Maya)
» Fra Begynder til Mester - Maya - Afsluttet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Skytsenglene :: Træningslokalerne-
Gå til: