Divergent
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Aspiranter
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeOns Jul 06 2016, 01:54 af Shailene

» Faceclaim Søgning
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeMan Jun 27 2016, 05:04 af Audry

» Søger, well, alt! x3
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 19:10 af Shailene

» Emnesøgning til dig fra mig
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeLør Jun 18 2016, 03:22 af Shailene

» Careless Creations
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeLør Mar 07 2015, 01:35 af Gæst

» It's really you! ~~ Matthew
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeMan Mar 02 2015, 03:42 af Alex

» Texas State Prison (REKLAME)
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeSøn Okt 26 2014, 08:28 af Gæst

» Hjælp til profil!
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeSøn Sep 21 2014, 01:31 af Bradley

» Time to get back Rachelle!
Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeFre Sep 12 2014, 02:04 af Bradley

Admin
Hovedadmin
Amelia

Admins
Bradley
Rachelle

IT Support
Matthew

Mest aktive brugere
Zoey
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Bradley
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Maya
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Alex
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Amelia
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Alyssa
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Christopher
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Rachelle
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Demitri
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Agerid
Home again, huh? ~ Christopher Vote_lcapHome again, huh? ~ Christopher Voting_barHome again, huh? ~ Christopher Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 78 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Shailene

Vores brugere har i alt skrevet 1458 indlæg i 130 emner

 

 Home again, huh? ~ Christopher

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Home again, huh? ~ Christopher Empty
IndlægEmne: Home again, huh? ~ Christopher   Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeTirs Apr 22 2014, 08:37

Tid Eftermiddag
Sted Et af intelligentsiaernes lejelighedskomplekser
Omgivelser En elevator
Vejr Varmt og solrigt
Tøj En sort nederdel, blå top og en sort hat

Cara sukkede lavmælt for sig selv, og betragtede hvordan etagenumrene steg og steg.
Hun stod, som den eneste, i elevatoren i et af intelligentsiaernes lejelighedskompleks, på vej op til den lejelighed som hun delte med sin bror, Christopher.
Eller det vil sige, at de normalt delte lejeligheden, men de sidste par dage havde Christopher været på et af hans sædvanlige eventyrer, i en eller anden random kvinde eller mands seng.
Bare tanken om det gjorde hende helt dårlig. Hun elskede sin bror over alt på jorden, og han var den eneste person hun stolte 100 procent på, men hun hadede bare når han lavede de der forsvindingsnumre.
Der lød det velkendte "pling" og Cara nærmest stormede ud af elevatoren, rundt om hjørnet og fumlede hektisk med sine nøgler et kort sekund, før hun lagde mærke til noget usædvanligt.
Folk der var født alt andet end Skytsengel ville nok aldrig have opdaget det, men man var vel ikke født ind i kampfaktionen for ingenting.
Døren var blevet låst op.
Cara så på den lukkede dør et kort øjeblik, tog en dyb indånding og puffede forsigtigt døren op.
Der var ikke noget usædvanligt at se, lige ved første øjekast. Alle tingene stod hvor de skulle, og intet så ud til at mangle.
Cara trådte forsigtigt et par skridt ind af døren, og så sig nærmere omkring.
Intet. Intet var der at se, lige ud over...hun fangede omridset af en skikkelse ud af øjenkrogen, og drejede sig lynhurtigt mod den, med et forskrækket gisp.
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Home again, huh? ~ Christopher Empty
IndlægEmne: Sv: Home again, huh? ~ Christopher   Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeOns Apr 23 2014, 04:58

Påklædning Et par mørke blå joggingbukser, hvid undertrøje

Efter at havde brugt de sidste tre dage i selvskab af den ene kvinde og mand efter den anden. Han havde skam i den forstand nydt hver enkel af deres selvskab, mand som kvinde. Køn betød ikke rigtig noget for ham, da han var både til det ene og det andet. Dog i dette øjeblik stod han hjemme, i sit bad godt i gang med at vaske sig selv ren efter sin lille udflugt. Efter vel godt ti minutter var han ude og havde tørt sig, iført et par løse mørkeblå joggingbukser. Han stivnede da han hørte lyden af en dør, dog kunne det ikke være andre end hans søster der endelige kommet hjem. Stille gik han ind, alt imens han påførte sig sin undertrøje. Normalt var han aldrig så roligt klædt, ofte så man ham hellere i fint tøj end afslappet, dog efter de sidste par dage han havde haft, kunne han godt bruge noget afslapning, en smule ro. Da hans søster vendte sig mod hende og et gispede forlod hendes læber, hævede han øjenbrynet. Med armene over kors betragtede han hende stille "jamen godeftermiddag kære søster" han smilede til hende, hvorpå han vendte sig om mod køkkenet for at lave kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Cara
Teamleder
Cara


Antal indlæg : 21
IRL Alder : 25
Job/hobbies : Er teamleder for aspiranterne i Intelligentsia

Home again, huh? ~ Christopher Empty
IndlægEmne: Sv: Home again, huh? ~ Christopher   Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeFre Apr 25 2014, 01:40

Det tog Cara et øjeblik før hun fattede, at det bare var hendes bror der var kommet hjem, og at der ikke var nogen fare på færde, men så blev der også fyret op for hendes vrede.
"Hvad fanden, Chris!" udbrød hun og trampede efter ham ud i køkkenet.
"Hvor fanden har du været?!"
Normalt var Cara ikke en af de personer der tændte af på få sekunder hvis man fornærmede hende, faktisk var hun næsten aldrig vred, hvilket også var en af grundene til at hun havde forladt Skytsenglene for tre år siden, men lige i dette øjeblik havde hun en forfærdelig lyst til at slå sin bror i gulvet.
Hvordan kunne han tro, at han kunne vende tilbage efter flere dage, uden i det mindste at give hende en nogenlunde god forklaring?
Det kunne han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Christopher

Christopher


Antal indlæg : 80
Job/hobbies : Uden på er han en lærer, under facaden er han derimod hvad mange ville kalde en svindler

Home again, huh? ~ Christopher Empty
IndlægEmne: Sv: Home again, huh? ~ Christopher   Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitimeFre Maj 02 2014, 05:59

Han nåede kun ud i selve køkkenet og hen til kaffemaskinen, før hun med et fulgte trampene efter ham. Han hævede overrasket øjenbrynet og vendte sig mod hende med hænderne overgivende oppe. Normalt plejede hans søster aldrig at gå til angreb mod ham efter hans små forsvindngsnumre. Mest fordi det var noget der skete tit kunne man sige. Han rullede med øjnene hende, vendte dig om for at tænde maskinen "så vidt jeg ved, vil du ikke vide det...men fair nok hvis du da gerne vil vide hvor jeg været" han vendte sig mod hende, som han ventede på kaffen blev færdig "jeg tilbragt min første aften i selvskab af en ung mand ved navn Phillibert...Uhh han var en lækker sag, slank og med en røv der bare passede i hænderne" Christopher havde det med tit at provokere. Det skete dog ofte mod hans søster, specielt fordi han vidste hun ikke ville høre hans sexliv. Han vendte sig igen med ryggen mod hende og tog loppen op "skal jeg fortsætte?" spurgte han med et hævede øjenbryn. Dog efter noget tid, hvor han havde drukket af sin kaffe, blev akvorlig "okay spøj til siden...undskyld jeg bare forsvandt. Der var sket noget og jeg havde brug for lidt tid alene. Jeg ved det ikke er en undskyldning, men det er sandheden" han lukkede øjnene og lagde hoved tilbage "Gud hvor er jeg en dårlig bror, du må virkelig hade mig" brummede han efter at havde lagt koppen ned på bordet. Han kørte hånden igennem håret, før han greb fat i hendes hånd og stille trak hende imod sig "undskyld hvis du var bekymret" sagde han blidt og den mere bløde side af ham kom frem, den ikke mange så og oplevede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Home again, huh? ~ Christopher Empty
IndlægEmne: Sv: Home again, huh? ~ Christopher   Home again, huh? ~ Christopher Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Home again, huh? ~ Christopher
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Home Dear Home - Rachelle
» Just a visit - Christopher
» So charming - Christopher
» Just an ordinary meeting ~ Christopher

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Divergent :: Intelligentsia :: Lejlighederne-
Gå til: